אפולו מציעה "חבל הצלה" קטן לאינטל

לפי דיווח באתר בלומברג, חברת ההשקעות אפולו גלובל מנג'מנט הציגה לאינטל השקעת הון בשיעור שיכול להגיע לחמישה מיליארד דולר ● התנאים לא ידועים

"חבל הצלה" מאפולו לאינטל - השקע של עד חמישה מיליארד דולר.

עוד "חבל הצלה" מסוים וחלקי נזרק בימים האחרונים לכיוונה של אינטל. לפי דיווח באתר בלומברג, חברת ההשקעות אפולו גלובל מנג'מנט, המתמחה בהשקעות בנכסים אלטרנטיביים, הציגה לאינטל השקעת הון בשיעור שיכול להגיע לחמישה מיליארד דולר. באתר אף נטען, כי ההצעה כבר נמצאת בבדיקה של דירקטוריון החברה. ההצעה הזו כבר גרמה אתמול לעוד עלייה של 4% במניה של אינטל.

עם זאת, יש לציין, כי מדובר בהצעה ראשונית בלבד ולא הסכם שנחתם, ולא ברור גם מה התנאים שעומדים מאחורי ההשקעה, שהיא דומה להשקעה בחברת הזנק, כמו גם מה זה אומר מבחינת הניהול של אינטל לאחר מכן.

לא מדובר במערכת יחסים חדשה בין שני הגופים. אפולו מעורבת בהרחבת מפעל הייצור של אינטל באירלנד: היא רכשה מאינטל אחוזים במפעל בהיקף של 11 מיליארד דולר, וזו הייתה הפעם הראשונה שבה אינטל סגרה עסקה כזו בהקשר של מפעל ייצור כזה או אחר שלה.

החדשות על ההצעה הזו מגיעות מיד לאחר שדווח, כי קוואלקום מעוניינת, לכאורה, להציע לאינטל השתלטות ידידותית על החברה. יש אנליסטים שאף טוענים, שההצעה של אפולו הגיעה כדי למנוע אפשרות לרכישה הזו, גם בגלל ההשקעה במפעל, ולמרות שגם כך הסיכויים של עסקה כזו קלושים למדי – ודרך אגב, עצם הדיווח על המחשבות הללו גרם לירידה של כמעט 5% בערך המניה של קוואלקום בכמה ימים בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים