שדרוג לתזונה: גרינאוניקס השיקה את Wanna Greens – סופר-פוד חדש

סטראט-אפ האגרי-טק פיתח את Wanna Greens בטכנולוגיית Quantum-Farm - חקלאות קוונטית - המהפכנית, והתוצאה: הירק הקטן ביותר בעולם שעולה על המדפים במרכולים ● המיזם בשיתוף רותי ברודו וקבוצת R2M

פיתוח אגרו-טק חדש. Wanna Greens - ירק-על לא מהונדס.

גרינאוניקס (GreenOnyx) חברת האגרי-טק הישראלית המובילה, השיקה היום (ג') את Wanna Greens – הירק הירוק הקטן ביותר בעולם, המבוסס על צמח הוולפיה. לפי החברה, מדובר ב"מוצר חדשני העומד לחולל מהפכה בתעשיית המזון הטרי ובהרגלי התזונה של הצרכנים".

הפיתוח של גרינאוניקס הוא תוצר של שיתוף פעולה עם השפית רותי ברודו וקבוצת R2M. עקב כך יהיו ה-Wanna Greens יהיו זמינים לרכישה במעדניות הקבוצה, ויימכרו באריזה של 50 גרם, במחיר של 12 שקל.

מהפכת ה-Quantum-Farm – חקלאות בהשראת הטבע

טכנולוגיית Quantum-Farm של גרינאוניקס.

טכנולוגיית Quantum-Farm של גרינאוניקס. צילום: ג'וני ראש

Wanna Greens הוא תוצר של טכנולוגיית ה-Quantum-Farm המהפכנית, שפותחה על ידי ד"ר ציפי שהם, ביולוגית, שותפה מייסדת ומנכ"לית החברה.

ה-Quantum-Farm היא חווה פנים-מבנית, אנכית ומודולרית, המשלבת טכנולוגיות מתקדמות של אוטומציה ובינה מלאכותית. היא מחקה את הצמיחה הקוונטית שניתן לזהות בטבע, מאפשרת גידול בר-קיימא ומסמנת מהפכה אמיתית בתחום החקלאות. 

שיטת הגידול הייחודית מאפשרת ייצור יעיל, נקי וסטרילי של Wanna Greens, תוך שמירה על ערכים תזונתיים גבוהים ומזעור השימוש במשאבים. לפי גרינאוניקס, "החקלאות הקוונטית מפחיתה את עלויות האנרגיה פי שלושה, את עלויות העבודה פי שלושה וחצי, ואת הצורך בשטח פי שלושה, ומקצצת במחצית את עלויות הציוד".

Wanna Greens – ירק-על לא מהונדס 

Wanna Greens מציע יתרונות עצומים בחבילה קטנה. הוא מכיל ערך תזונתי גבוה במיוחד, עם יותר ברזל מאשר מכיל תרד, יותר אבץ מברוקולי וקייל, ויותר אשלגן מכל ירק אחר. 

הירק נוח ופשוט לצריכה, מספר כפות שלו, זה כל מה שהגוף צריך מען שדרוג אמיתי בתזונה.

המוצר, כך נמסר, נשאר טרי במקרר למשך שבועות, ובזכות גידולו בסביבה סטרילית, אין צורך לשטוף אותו לפני האכילה. בנוסף, טעמו העדין מאפשר לו להשתלב בקלות בכל ארוחה, בין אם מתוקה או מלוחה.

טעם עדין מאפשר לשלב בכל ארוחה, מתוקה או מלוחה. Wanna Greens.

טעם עדין מאפשר לשלב בכל ארוחה, מתוקה או מלוחה. Wanna Greens. צילום: אסף קרלה

ה-Wanna Greens אושר כמוצר Non-GMO – שאינו מהונדס – לאחר שעבר את ההסמכה המחמירה של פרויקט The Non-GMO.

גרינאוניקס נוסדה ב-2013, כאמור בידי ד"ר שהם, שהיא חוקרת סרטן בגופי מחקר מובילים ובהם מכון ויצמן, אשר החליטה לפתח – בעקבות העלייה במודעות וההכרה בירקות-על ירוקים טריים – את הפיתוח המרכזי של החברה. מדובר בטכנולוגיה לגידול ומסחור של ירקות-על טריים ממשפחת עדשית המים (Duckweed). הזנים שהחברה מתמקדת בהם מוכרים בארץ כצמחי בר בשם 'כדרורית המים', כשבתאילנד הכינוי המסורתי לצמח הוא 'קאי נאם' (Khai Nam).

יזמי טק בולטים במשקיעים ואורי וטרמן חבר חדש בדירקטוריון

בנוסף להשקה הכריזה גרינאוניקס כי אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל היוצא, מצטרף לדירקטוריון שלה. וטרמן (50), כיהן לפני תפקידו האחרון כמנכ"ל שופרסל כמנכ"ל רשת Be והוביל את השקת הרשת וכניסתה כשחקן חדש ומשמעותי אל שוק הפארם בישראל.

בעלי המניות העיקריים בגרינאוניקס הם המייסדים ד"ר ציפי שהם, המנכ"לית, ובן זוגה בני שהם, שמחזיקים יחד בהון המניות העיקרי של החברה (בדילול מלא), וחברת וילאר אינטרנשיונל, שבשליטת שלמה טיסר. בעל מניות מעניין נוסף הוא אהרון פוגל שגם מכהן כיו"ר הדירקטוריון.

מחזיקי מניות הנוספים: פרופ' רות ארנון, מפתחת תרופת הקופקסון של טבע; מריוס נכט, ממייסדי צ'ק פוינט; ד"ר גדעון שטיין, המדען הראשי בחברת מובילאיי; פרופ' שמעון אולמן, שהיה ממייסדי חברת אורבוטק; קלמן שחם — אחד מצמד המייסדים והבעלים של בית ההשקעות אלטשולר שחם; וגם קיבוץ מגל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים