צ'טבוט ה-GenAI של מטא יתוגבר בקרוב עם קולות מפורסמים

על התוכניות הללו של ענקית הטכנולוגיה הקדים לדווח רויטרס בבלעדיות, ולפי דיווח זה התכונה החדשה של הקולות האטרקטיביים תתווסף בעתיד הקרוב לכלי, שאפשר יהיה "לפטפט" איתו בכלל פלטפורמות החברה

תשודרג עם קולות מפורסמים. Meta AI.

מטא (Meta) מתכוננת לשפר באופן משמעותי את חוויית הצ'טבוט של AI שלה על ידי הצגת אפשרות שהוא ידבר בקולם של כמה מפורסמים, כך לפי ידיעה בלעדית של סוכנות רויטרס.

בין הקולות שיוענקו לכלי הבינה המלאכותית נכללים למשל קולה של השחקנית הוותיקה ג'ודי דנץ'; קולו של השחקן, הראפר והמתאבק ג'ון סינה; קולה השחקנית קריסטן בל ("המקום הטוב"); או של השחקן, הקומיקאי והתסריטאי קיגן מייקל קי. חשיפת התוספת האטרקטיבית ליכולות צ'טבוט ה-GenAI של מטא עתידה להתרחש במהלך כנס המפתחים הקרוב של החברה, Meta Connect, בו הענקית ממנלו פארק תציג את תכונות האודיו החדשות הללו.

האם הקולות המפורסמים ימשכו את המשתמשים?

החידוש העתידי אמור לספק למשתמשים הזדמנות ליצור אינטראקציה עם הצ'טבוט Meta AI כשהוא משוחח איתם בקולות המובהקים של הכוכבים הללו. השיחות עם ה-AI היוצרת יוכלו להתקיים, כך לפי רויטרס, על פני פלטפורמות החברה השונות, ביניהן וואטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם ואחרות. החידוש של מטא הוא למעשהכ שדרוג של הכלי שבעבר אפשר רק צ'אטים מבוססי טקסט, ואמור למספק חוויה נוספת ומשודרגת למשתמשים.

שילוב קולות המפורסמים מגיע בזמנים שבהם מטא חייבת להתחרות עם שחקנים גדולים אחרים בתחום ה-GenAI, במיוחד עם החלוצה OpenAI והכלי הפופולרי שלה -ChatGPT.

הדיווח של רויטרס לא כלל פרטים כיצד או אם בכלל היא תשלם למפורסמים שבקולם תעשה שימוש. נזכיר כי ה-AI יודעת ללמוד קולות אנושיים ולחקות אותם באופן מדהים למדי, כפי שכבר ראינו לא אחת בתכעשיית הדיפ פייק המתעתעת.

היוזמה, כך דווח, באה בעקבות דיווחים קודמים לפיהם מטא ניהלה משא ומתן עם ידוענים שונים כדי להבטיח את זכויות השימוש בקולותיהם – מהלך שמדגיש את מחויבותה לשפר את היצע ה-AI שלה. 

יצוין כי כיום רוב המשתמשים ניגשים לכלי הצ'טבוט Meta AI בעיקר דרך הווטסאפ שלהה, ובחברה מקווים כי הוספת קולות של מפורסמים תמשוך יותר משתמשים לפלטפורמה ועשיית שימוש ביכולותיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים