OpenAI השיקה את תכונת "מצב קול מתקדם" עם קולות חדשים ועיצוב מחודש

התכונה החדשה, שהופכת את השיחה עם ChatGPT להיפר-ריאליסטית, הושקה לקבוצה מורחבת של לקוחות משלמים של ChatGPT, וכוללת גם כמה שיפורים וכמה הוראות מותאמות אישית חדשות

עיצוב חדש ל"מצב קול מתקדם" ב-ChatGPT.

OpenAI השיקה את תכונת "מצב קול מתקדם" (AVM) לקבוצה מורחבת של לקוחות משלמים של ChatGPT. תכונת האודיו, המאפשרת למשתמשים גישה לתגובות האודיו ההיפר ריאליסטיות של GPT-4o, תהיה זמינה קודם ללקוחות בשכבות Plus ו-Teams של ChatGPT, ולקוחות Enterprise ו-Edu יתחילו לקבל גישה בשבוע הבא.

כחלק מההשקה, התכונה גם מקבלת עיצוב מחודש בדמות כדור מונפש כחול במקום הנקודות השחורות המונפשות ש-OpenAI הציגה במהלך הצגת הטכנולוגיה שלה במאי.

כאשר תכונת AVM תהיה זמינה עבורם – המשתמשים יראו חלון קופץ באפליקציית ChatGPT, ליד סמל הקול.

בפוסט שלה ב-X הודיעה OpenAI: "קול מתקדם נפרס לכל משתמשי Plus ו-Team באפליקציית ChatGPT במהלך השבוע. בזמן שהמתנתם בסבלנות, הוספנו הוראות מותאמות אישית, זיכרון, חמישה קולות חדשים ומבטא משופר. הוא יכול לומר כעת "סליחה שאני מאחר" ב-50 שפות".

 

חמשת הקולות החדשים שמקבלת האפליקציה – Arbor, Maple, Sol, Spruce ו-Vale – מצטרפים לארבעת הקולות הקיימים – Breeze, Juniper, Cove ו-Ember, ובכך מגיע מספר הקולות הכולל לתשעה.

קול אחד שנעדר מהיצע הקולות הוא Sky, הקול ש-OpenAI הציגה במהלך ההדגמה הראשונית של התכונה בחודש מאי, בעל דמיון רב לקולה של סקרלט ג'ונסון, השחקנית שמאחורי העוזרת הקולית בסרט "היא" – מה שהוביל לאיום משפטי מצד ג'ונסון. OpenAI הורידה מיד את קולה של Sky ואמרה, שהיא מעולם לא התכוונה לדמות את הקול לזה של ג'ונסון.

תכונה נוספת שחסרה בהשקה זו היא שיתוף הווידאו והמסך של ChatGPT, שגם אותה הציגה OpenAI לראשונה במהלך ההדגמה בחודש מאי האחרון. תכונה זו אמורה לאפשר ל-GPT-4o לעבד בו זמנית מידע חזותי וקולי. במהלך ההדגמה, איש צוות של OpenAI הראה כיצד ניתן להציג שאלות ב-ChatGPT בזמן אמת על מתמטיקה על פיסת נייר, או קוד על מסך המחשב. בשלב זה, OpenAI לא פירטה מועד כלשהו להשקת היכולות הרב-מודאליות הללו.

עם זאת, OpenAI מציינת כי היא ביצעה כמה שיפורים מאז ששחררה את מבחן האלפא המוגבל שלה של התכונה, וכעת, לדברי החברה, היא כביכול טובה יותר בהבנת מבטאים, והשיחות שלה חלקות ומהירות יותר גם כן.

בנוסף, OpenAI גם מרחיבה כמה מתכונות ההתאמה האישית של ChatGPT ל"מצב קול מתקדם", המאפשרות למשתמשים להתאים אישית כיצד ChatGPT מגיבה לשאלותיהם, ו-Memory -המאפשרת ל-ChatGPT לזכור שיחות להתייחסות מאוחרת יותר.

לפי דובר החברה, תכונת "מצב קול מתקדם" עדיין לא זמינה בכמה אזורים, בהם האיחוד האירופי, בריטניה, שוויץ, איסלנד, נורווגיה וליכטנשטיין.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים