אדם נוימן רוכש 30% מקנדה גלובל ב-100 מיליון שקלים

שם נוסף בעסקה הוא אסף רפפורט, שירכוש מניות של חברת ההשקעות בנדל"ן הישראלית תמורת כ-4 מיליון שקלים ● Flow של נוימן תחזיק ב-30% מהמניות, רפפורט והציבור ב-10%, והמייסדים - ב-60% הנותרים

אדם נוימן, מנכ"ל ומייסד משותף של Flow.

Flow, חברת הנדל"ן למגורים של אדם נוימן, הודיעה היום (א') כי היא רוכשת 30% מחברת ההשקעות בנדל"ן הישראלית קנדה גלובל, שבבעלות אסף טוכמאיר וברק רוזן. הרכישה בוצעה לפי שווי חברה של כ-340 מיליון שקלים, אחרי הכסף. Flow תשלם 99 מיליון שקלים.

אסף רפפורט, ממייסדי ומנכ"ל וויז.

אסף רפפורט, ממייסדי ומנכ"ל וויז. צילום: עומר הכהן

בעסקה מעורב שם בולט נוסף: אסף רפפורט, ממייסדי ומנכ"ל וויז. לאחר ביצוע הרכישה, רפפורט והציבור יחזיקו ב-10% ממניות קנדה גלובל, כאשר הוא ישלם כארבעה מיליון שקלים. טוכמאיר ורוזן יוסיפו לאחוז בשליטה בחברה, עם 60% מהמניות.

קנדה גלובל נסחרת כיום בבורסה בתל אביב בשווי של כ-167 מיליון שקלים, כאשר נוימן ורפפורט נכנסים אליה לפי שווי חברה לאחר השקעה של כ-340 מיליון שקלים. שווי החברה לפני העסקה עומד על כ-252.5 מיליון שקלים, בהתבסס על מחיר של 6.01 שקלים למניה.

במסגרת תנאי העסקה, קנדה גלובל תרכז את כל פעילות הנדל"ן של הקבוצה מחוץ מישראל. שתי החברות ינהלו יחד את הייזום, התכנון, הרכישות, מציאת הקרקעות ושיווק הנכסים. Flow תהיה אחראית על ניהול הנכסים, כולל הפעולות היומיות במתן חוויית מגורים ייחודית המתמקדת בקהילה וברווחה עבור בעלי הנכסים. טוכמאיר ישמש כמנכ"ל החברה.

שישה בניינים בארצות הברית ושלושה בסעודיה

Flow נוסדה על ידי נוימן ב-2022, בהשקעה פרטית של 350 מיליון דולר, יחד עם השקעה של 350 מיליון דולר מקרן אנדרסן הורוביץ. החברה הודיעה באחרונה על שותפות עם משקיעים מקומיים לפיתוח ורכישת שלושה בנייני דירות בריאד, בירת ערב הסעודית, שיכילו כ-920 יחידות דיור עם סיום הבנייה. הבניין הראשון הושלם ונכנסו אליו דיירים בחודש שעבר, ובאשר לשני הבניינים האחרים – זה צפוי לקרות בחצי השנה הקרובה, עד לסיום הרבעון הראשון של 2025. נכון להיום, Flow מחזיקה בשישה בניינים בארצות הברית ומפעילה שניים מהם.

נוימן הקים את Flow לאחר שהוא "הסתבך" עם סופטבנק – המשקיע הגדול ב-WeWork, רשת מתחמי העבודה שהקים, ואחרי שהיוזמה שלו להנפיק את החברה קרסה. הוא אף אולץ בעקבות המשבר הזה להתפטר מתפקיד המנכ"ל, עקב טענות להתנהלות רהבתנית, שהביאה אותה למצב כלכלי קשה. בהמשך הגיש נוימן הצעה לרכישת WeWork תמורת יותר מחצי מיליארד דולר, אולם הוא ויתר עליה בחודש מאי האחרון.

לדברי נוימן, "ההשקעה בקנדה גלובל מבססת שיתוף פעולה אסטרטגי בינה לבין Flow במטרה ליצור ולפתח פרויקטים נדל"ניים ברמה עולמית מחוץ לישראל, תחילה בארצות הברית. טוכמאיר ורוזן הם בעלי ניסיון רב של מעל 30 שנים בתחום הנדל"ן, ובעלי רקורד מרשים בפיתוח פרויקטים רחבי היקף בשימושים מגוונים ברחבי העולם. יחד עם קנדה גלובל נציע את חוויות המגורים הממוקדות בקהילה של Flow ליותר אנשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים