איטורו רוכשת אפליקציית השקעות אוסטרלית ב-200 מיליון שקלים

הנרכשת, ספייסשיפ, נוסדה ב-2017 ומתמקדת בקרנות פנסיה ותיקי השקעות ● איטורו: "הרכישה תחזק את דריסת הרגל של החברה בשוק מפתח עסקי, תוך הרחבת היצע המוצרים והצעת החיסכון שלה לטווח ארוך ברחבי העולם"

יוני אסיא, מנכ"ל איטורו ואחד ממייסדיה.

חברת המסחר וההשקעות איטורו הודיעה היום (א') כי היא רוכשת את אפליקציית ההשקעות האוסטרלית ספייסשיפ בעסקה בשווי של עד 80 מיליון דולר אוסטרלי, שהם כ-204 מיליון שקלים.

באיטורו אומרים כי "הרכישה תחזק את דריסת הרגל של החברה בשוק מפתח עסקי, תוך הרחבת היצע המוצרים והצעת החיסכון שלה לטווח ארוך ברחבי העולם".

מאז השקתה ב-2017 צברה ספייסשיפ יותר מ-200 אלף לקוחות ומעל 1.5 מיליארד דולר אוסטרלי בקרנות מנוהלות. החברה מציעה קרנות פנסיה תחת המותג Spaceship Super ותיקי השקעות שמנוהלים תחת Spaceship Voyager.

"אנחנו חולקים את אותה המטרה – להפוך השקעות לנגישות לכולם"

יוני אסיא, מנכ"ל ומייסד משותף של איטורו, אמר כי "ספייסשיפ ואנחנו חולקים את אותה המטרה – להפוך השקעות לנגישות לכולם. הצוות והלקוחות של ספייסשיפ מתקבלים כעת למשפחת איטורו. עם ניסיון של כמעט שני עשורים בבנייה, חדשנות ומתן שירות ללקוחות ברחבי העולם, אני מאמין שביחד, שתי החברות יכולות לקחת לשלב הבא את ההיצע שלנו למשתמשים אוסטרלים".

"אנחנו מרחיבים את הצעת החיסכון וההשקעה שלנו לטווח הארוך עבור משתמשים ברחבי העולם, ורכישה זו היא צעד מפתח בדרך לשם", הוסיף אסיא. "עלינו להמשיך להגדיל את ההיצע שלנו, כך שנוכל לתמוך באנשים לאורך כל שלבי ההשקעה שלהם. אנחנו מקווים כי עסקה זו תהיה הראשונה מבין רבות בתחום החיסכון וההשקעה לטווח הארוך, תוך שאנחנו ממשיכים לבנות את היצע המוצרים שלנו בשווקי המפתח".

אנדרו מור, מנכ"ל ספייסשיפ, ציין כי "איחוד הכוחות עם איטורו הוא רגע מכריע עבורנו, שמאיץ את המומנטום שלנו באוסטרליה ופותח הזדמנויות חדשות לצמיחה. אנחנו מיושרים עם המטרה של איטורו להפוך השקעות לנגישות לכולם. שותפות זו תאפשר לנו להגיע להישגים חדשים, כאשר אנחנו מרחיבים את היצע המוצרים שלנו ללקוחות וממשיכים לתת ערך ברמה הגבוהה ביותר. בנוסף, העסקה תציע ללקוחותינו הזדמנות להיות חלק מחברה שמתכננת את העתיד באופן התואם את שאיפותינו".

בשלב זה, לקוחות ספייסשיפ ימשיכו לקבל שירות ממנה. בעתיד, תהיה ללקוחות ספייסשיפ הזדמנות לגשת למוצרים, לכלי ההשקעה ולמשאבים החינוכיים של איטורו, בעוד משתמשי איטורו יקבלו גישה קלה לקרנות הניהול והפנסיה של ספייסשיפ.

לאיטורו, שנוסדה ב-2007, יש מעל 38 מיליון משתמשים מ-75 מדינות. החברה מורשית ומפוקחת על ידי רשויות רגולטוריות בתחומי שיפוט ברחבי העולם, כולל הוועדה האוסטרלית לניירות ערך והשקעות (ASIC).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים