הסכם קיבוצי חדש לעובדי חברת ההיי-טק ויסוניק

במרכז ההסכם, שיחול על כמאה עובדי החברה - המתמחה במחקר ובפיתוח של מערכות תקשורת ואבטחה - העלאת שכר רוחבית, מענק הצטיינות ייחודי ותוספת לתקציב הרווחה

במעמד חתימת ההסכם. נציגי הההסתדרות ונציגי חברת ויסוניק.

ההסתדרות, נציגות העובדים והנהלת ויסוניק – המתמחה במחקר ובפיתוח של מערכות תקשורת ואבטחה – חתמו באחרונה על הסכם קיבוצי חדש. ויסוניק היא חלק מענק מערכות השליטה העולמי ג'ונסון קונטרול.

ההסכם, שיחול על כמאה עובדים ויהיה בתוקף עד אוקטובר 2027, יבטיח העלאת שכר רוחבית.  

עוד כלולים בהסכם: הגדלה משמעותית בשיעור של 40% לתקציב הרווחה לכל עובד; מענק הצטיינות בגובה אלפי שקלים, בהתאם לביצועים; תוספת של ארבעה ערבי חג על חשבון החברה; ערך יום הבראה יעלה ל-500 שקל; מענק חתימה בסך כולל של כחצי מיליון שקל, שיחולק בין העובדים במשכורת חודש ספטמבר; וכן הענקת זכויות פיצויים מוגדלים לעובדים במקרה של פטירה או מחלה.

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק, יקי חלוצי: "ההסכם משלב רשת ביטחון ושיפור תנאי עבודה לעובדי הפיתוח של החברה, בתנאי שוק ההיי-טק והחברות הגלובליות. יש פה הוכחה נוספת שהתאגדות והסכמים קיבוציים, גם בענף ההיי-טק, הם בני השגה ולטובת העובדים ולחברה גם יחד".

יו"ר הוועד, מיכאל חכמוב: "לאחר תקופה ארוכה ומו"מ מורכב, הגענו להישגים משמעותיים לכלל העובדים. ההסכם מהווה צעד חשוב בשיפור תנאי העבודה והרווחה ב-ויסוניק. הוועד, יחד עם ההסתדרות, מתחייב להמשיך במאמצים לשמירה ולקידום זכויות העובדים, תוך שאיפה מתמדת לשיפור איכות חייהם המקצועיים והאישיים".

במשא ומתן לקחו חלק מטעם ההסתדרות: מנהל החטיבה באיגוד עובדי הסלולר האינטרנט וההיי-טק, אלון וינברן; מזכיר איגוד מקצועי במרחב תל-אביב יפו, עו"ד אלברט לוין; יו"ר ועד עובדי ויסוניק, מיכאל חכמוב, ועו"ד אורן שרם מהלשכה המשפטית בהסתדרות.

מצד הנהלת החברה: מנהלת משאבי אנוש שני סירקיס ועו"ד מיכל זהר ממשרד נשיץ, ברנדס אמיר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים