CMF Watch Pro 2 – מתנה חכמה לחג

השעון החכם החדש של Nothing מציע תצורה נאה ביחס למחיר, ויש בו גם גימיק נחמד

ה-CMF Watch Pro 2 של Nothing.

קשה שלא לשים לב לפעילות המאוד נמרצת של Nothing בשוק הגאדג'טים בשנה האחרונה, במיוחד לאחר ההשקה של מותג המשנה CMF, שמיועד לשוק הביניים ושוק הכניסה, ומציע מחירים נוחים. באחרונה השיקה החברה עוד גל של מוצרים תחת CMF, ואחד מהם הוא השעון Watch Pro 2. אני לא יודע למה קוראים לו Pro, קטונתי, אבל הוא ממש שונה בכל היבט אפשרי מה-Watch Pro שקדם לו.

השעון החדש עגול לעומת מלבן בדור הראשון, הוא בגודל סטנדרטי של 1.32 אינץ' בהשוואה ל-1.96 אינץ' (בגלל הריבוע) והוא גם מוצע בצבע חדש – כחול. מדובר בעיצוב אלגנטי יותר, לדעתי, כחובב שעונים. כמו כן, יש כתר בצד ימין למעלה, שמשמש ככפתור בחירה, כדי לעבור בין אפשרויות בתפריטים, לחזור למסך הבית ועוד.

המסך של המכשיר החדש הוא AMOLED ברזולוציה של 466×466 פיקסלים, עם קצב ריענון בסיסי של 60 הרץ ובהירות יחסית גבוהה, של 620 ניט, שבעוצמה מלאה מאפשרת שימוש גם באור שמש כמעט ישיר. הוא מציע GPS מובנה, שעוזר מאוד לשימושים ספורטיביים – ויש בו 120 מצבי ספורט שאפשר לבחור להצגה והרצה. כמו כן, ה-CMF Watch Pro 2 מציע תמיכה ב-IP68, כך שלא צריך לפחד ממים, גם אם צוללים לבריכה, עד לעומק של 50 מטרים. עוד במפרט: קישוריות Bluetooth 5.3 לצורך צימוד השעון לטלפון – iOS13 ומעלה או Android 8 ומעלה.

הממשק

הממשק של ה-CMF Watch Pro 2 מוכר משעונים אחרים בשוק: גרירה עם האצבעות ימינה שמאלה כדי לעבור בין מסכי האפליקציות השונות, כאשר בכל אחד מארבעת המסכים יש כמה יישומונים שלחיצה עליהם בדרך כלל מציגה מסך מלא, עם הרבה יותר נתונים. גרירה מלמעלה מציגה את מסך ההגדרות ומלמטה – את מסך ההתראות.

ה-CMF Watch Pro 2 של Nothing.

ה-CMF Watch Pro 2 של Nothing. צילום: יח"צ

אפשר להשתמש בשעון גם כדי לבצע שיחות טלפון, אחרי הצימוד. אולם, כל דבר שרוצים לעשות תלוי מאוד באפליקציה, CMF Watch – מבחירת אנשי הקשר שאפשר לבצע אליהם שיחות ישירות מהשעון, עבור במצבי הספורט שרוצים למדוד מתוך המצבים השונים, וכלה בלקבוע את הרקע לשעון. יש לציין שמספר הרקעים מוגבל מאוד, ואם רוצים להעלות רקע חדש אפשר לעשות זאת רק במקום אחד ששמור בשעון. ניתן להכין רקע עצמאי, אבל רק אחד, והאפשרויות ממש מוגבלות.

האפליקציה אוספת את הנתונים מהשעון כדי להציג מידע מפורט על הפעילות ועל המדדים השונים, אבל העברית ממש לא תקינה במקומות מסוימים. יש עוד הרבה אפשרויות, וכמו בכל התקן או גאדג'ט, צריך להשקיע זמן מסוים כדי ללמוד את הכול.

על גימיק וזמן עבודה

הגימיק של השעון החדש הוא הטבעת החיצונית, המסגרת שלו. באופן עקרוני, ניתן להחליף אותה, וההיצע כעת עומד על מסגרת שטוחה משהו, עם אלכסון מהקצה פנימה אל עבר המסך, שגם מספק סוג של הגנה מפני חבטות, או מסגרת שהיא כמו טבעת עגולה. סיבוב חזק שמאלה והמסגרת יוצאת, סיבוב חזק ימינה והיא ננעלת חזרה, ויש תושבות הכוונה נוחות. ההיצע שקיים לרכישה הוא ערכה של מסגרת עגולה עם רצועה חלופית בצבע כחול או כתום. זה מתאים למי שקנה שעון עם מסגרת שטוחה, והמחיר, 149 שקלים, מהווה קצת יותר מ-40% מהמחיר המומלץ של השעון – וזה גבוה מדי. אולי אם השעון יתפוס יהיו חלקים יותר זולים ובצבעים נוספים, כי הגימיק בפני עצמו הוא רעיון נחמד.

זמן הסוללה המוצהר של ה-CMF Watch Pro 2 עומד, לפי החברה, על 11 ימים. בעבודה עם תצוגה זמינה כל הזמן, גרפיקה פשוטה מאוד ובהירות נמוכה, החזיק השעון מעמד שלושה ימים. ללא תצוגה זמינה תמידית, בהירות ברמה של 3/5, מעקב שינה רציף ומעקב קצב פעימות לב הגעתי לשבעה ימים.

הטעינה מתבצעת באמצעות כבל עם ראש מגנטי, שמתחבר לשני פינים בחלק האחורי של השעון, וכדי להטעין את סוללת ה-305 מילי-אמפר לשעה צריך לחבר אותה למטען של טלפון עם חיבור USB-A. הזמן עד לטעינה מלאה הוא קצת יותר משעה וחצי.

בשורה התחתונה, Watch Pro 2 של CMF מבית Nothing הוא שעון נחמד לשוק הפתיחה, ועבור מחיר של 359 שקלים הוא מספק תצורה נאה לכסף. מי שכבר מכיר את Nothing יודע שעדכונים ותיקונים מגיעים אצלה די ברציפות – לדוגמה, העברית הקלוקלת שהייתה בשעון בהתחלה כבר תוקנה ברובה. אני מאמין שגם תיקון של הבעיות הקלות וגם שיפור בזמן העבודה יגיעו בקרוב. גם לאפליקציה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים