לנובו הכריזה על טלפון עסקי חדש של מוטורולה

הטלפון העסקי ThinkPhone 25 הוא מכשיר נוסף בסדרת ThinkPhone, שכמובן מתקשרת ישירות על המותג הכה מוכר ThinkPad - והוא מגיע עם אלמנטים אשר מוכרים היטב למשתמשים העסקיים של החברה ● מה יכלול המכשיר?

הטלפון העסקי עליו הכריזו לנובו ומוטורולה. ThinkPhone 25.

מוטורולה, חברת הבת של לנובו, הכריזה על טלפון עסקי נוסף בסדרת ThinkPhone, שכמובן מתקשרת ישירות על המותג הכה מוכר ThinkPad – וגם מגיע עם אלמנטים שמוכרים היטב למשתמשים עסקיים של החברה, כמו חבילת מוצרי האבטחה ThinkShield; יכולות ניהול מרחוק עבור ה-IT; וגם יכולת של שיתוף עבודה וסנכרון עם מוצרים אחרים של לנובו, כולל מחשבים וטאבלטים.

ל-ThinkPhone25 יש מסך AMOLED בגודל 6.36 אינץ', ברזולוציית 2670×1220, שבחברה מכנים רזולוציית SuperHD, עם יחס מסך לגוף (פלסטיק) יחסית גבוה של 95.3%, עם קצב ריענון של 120 הרץ, ובהירות שיא של 3,000 ניט. המעבד של הטלפון הוא מעבד שוק ביניים, Dimensity 7300, ויחד איתו יש 8/256 גיגה-בייט זיכרון.

המסך, שמוגן באמצעות Gorilla Glass 7i, מצויד בחיישן טביעות אצבע למטה ומצלמת סלפי בגודל של 32 מגה-פיקסל למעלה. מאחור שלוש מצלמות: ראשית עם חיישן 50 מגה-פיקסל המבוסס על Lytia 700C של סוני, כשיש גם חיישן ייצוב אופטי. גם למצלמת הטלפוטו יש חיישן ייצוב אופטי, אבל חיישן בגודל 10 מגה-פיקסל שגם מציע זום 3x. מצלמת הרוחב מספקת שדה צילום של 120 מעלות, וחיישן ה-13 מגה-פיקסל שלה משמש גם לצילומי מאקרו.

הטלפון מציע עמידות בתקן הסביבתי IP68 והוא עבר את מבחני MIL-STD 810H של הצבא האמריקני. הוא מציע קישוריות 5G, תומך ב-NFC וגם ב-Bluetooth 5.3. יש גם אפשרות ל-eSIM. כדי לתמוך בשיחות וידיאו טובות יותר, יש שני מיקרופונים לצד שני רמקולים עם תמיכה ב-DolbyAtmos.

הסוללה יחסית קטנה, 4310mAh, והיא נטענת באופן חוטי, בהספק מרבי של 68 וואט והספק אלחוטי של 15 וואט. ה-ThinkPhone25 יושק בפועל בנובמבר, במחיר של 499 יורו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים