Slice Knowledge זכתה ב-STEP IN של המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט

החברה הזוכה, שבבעלותה פלטפורמה לפיתוח תוכן מבוססת בינה מלאכותית, זכתה בתחרות STEP IN לשילוב טכנולוגיות למידה פורצות דרך בקורסים אקדמיים להכשרת מורים במרכז האקדמי

מימין: ד"ר שבי גוברין, ראש הרשות להוראה חדשנית ומיטבית במרכזי האקדמי לוינסקי־וינגייט. משמאל: תמונת חדר מחולל במרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט.

חברת Slice Knowledge – שבבעלותה פלטפורמה לפיתוח תוכן מבוססת בינה מלאכותית – זכתה בתחרות STEP IN לשילוב טכנולוגיות למידה פורצות דרך בקורסים אקדמיים להכשרת מורים' במרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט.

סלייס היא מערכת H-AI – כזו המסייעת לאדם ולא מחליפה אותו – אשר משלבת עוזרי בינה מלאכותית בתחומי ההוראה והלמידה, המידע והעיצוב. המערכת מאפשרת להמיר תכנים קיימים ליחידות לימוד אינטראקטיביות, וליצור תכנים חדשים בקלות ובמהירות בעזרת בינה מלאכותית יוצרת.

בשנת 2023 יצאו המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט ועמותת בוגרי 8200 ובסיוע של חברת הענן של אמזון AWS, במיזם משותף, במטרה לעודד שילוב של טכנולוגיות למידה חדשניות בקורסים אקדמיים ובתהליכי הלמידה של סטודנטים להכשרת מורים. המיזם הוא תחרות, שבה הוזמנו להשתתף יזמים וחברות סטארט-אפ מתעשיית האד-טק הישראלית.

שלוש טכנולוגיות למידה, שנבחרו לאחר תהליך מיון, שולבו והוטמעו במספר קורסים במהלך שנת הלימודים תשפ"ד, כאשר בכל קורס הוטמעה טכנולוגיית למידה אחת.

ד"ר שבי גוברין, ראש הרשות להוראה חדשנית ומיטבית במרכזי האקדמי לוינסקי־וינגייט, אמרה כי במהלך שנת הלימודים האקדמית תשפ"ה תוטמע הטכנולוגיה של חברת Slice במסגרת קורסים אקדמיים רבים. "כמוסד שמכשיר את מורי העתיד, ברור לנו שיש הכרח לשים דגש על מיומנויות למידה דיגיטליות ומיומנויות שימוש בבינה מלאכותית. היעד שלנו הוא שכל סטודנט שלומד במרכז האקדמי ייחשף ליחידות לימוד שיפותחו על גבי הפלטפורמה החדשנית והייחודית של Slice".

"שילוב AI בפיתוח תכנים במערכות החינוך – כורח המציאות"

חן שמילו, מנכ"ל עמותת בוגרי 8200.

חן שמילו, מנכ"ל עמותת בוגרי 8200. צילום: אלעד מלכה

חן שמילו, מנכ"ל עמותת בוגרי 8200, ציין כי "שילוב בינה מלאכותית בפיתוח תכנים במערכות החינוך הוא כורח המציאות, ומכאן גם החשיבות בהיכרות מוקדמת עם כלים שונים בתחום. עמותת בוגרי 8200 גאה בשותפות עם המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט, שמטרתו הטמעת טכנולוגיות הוראה חדשניות בקרב סטודנטים להוראה. ברכות חמות לחברה הזוכה בתחרות".   

ד"ר עדית לבנה, מובילת המחקר המלווה: "המוצר של Slice זכה בציונים הגבוהים ביותר במספר מדדים מרכזיים בקרב הסטודנטים והמרצים, וכן בדירוג גבוה של צוות הטכנו-פדגוגים מהיחידה לחדשנות, שליוו את תהליך ההטמעה".

לדברי מנכ"ל Slice, שחר טביב, הזכייה בתחרות מהווה אבן דרך משמעותית עבור החברה. "אנחנו שמחים ונרגשים מהזכייה, ומצפים להמשך עבודה עם הצוות הנפלא של המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט. שילוב הפלטפורמה שלנו בהכשרה אקדמית למורים הוא חלק מהחזון שלנו להפוך את פיתוח התוכן להוראה למהיר יותר ולאיכותי יותר", אמר טביב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים