יגאל פדאל מונה למנכ"ל גל-נט פתרונות תקשורת

עד לאחרונה כיהן כמנכ"ל קריית התקשוב הטכנולוגית בנגב* יחליף את אבישי מוסקוביץ, שקודם לתפקיד סמנכ"ל ההנדסה של קבוצת DM

יגאל פדאל, מנכ"ל גל-נט פתרונות תקשורת.

קבוצת DM הודיעה על מינויו של יגאל פדאל, שכיהן עד לאחרונה כמנכ"ל קריית התקשוב הטכנולוגית בנגב לתפקיד מנכ"ל חברת גל-נט פתרונות תקשורת. פדאל יחליף בתפקיד את אבישי מוסקוביץ שקודם לתפקיד סמנכ"ל ההנדסה של קבוצת DM.

לפדאל ניסיון של יותר משלושה עשורים בתפקידים בכירים באגף התקשוב והסייבר ובעשור האחרון בשוק התקשורת האזרחי בתפקידי סמנכ"ל מערכות מידע.

לפדאל ניסיון עשיר בניהול מגה פרויקטים בהיקפים גדולים בעולמות תוכן של תשתיות הנדסיות וטכנולוגיות ומערכות אלקטרו-מכניות וטכנולוגיות מהמורכבות ביותר, בהובלת פרויקטים של מערכות מידע רב-ממשקיות, מתן חוויית משתמש ומערכות דיגיטליות, ידע רב בניהול והובלת צוותי עבודה , ייזום ופיתוח יישומים חדשניים ודיגיטליים וניהול מתודולוגיות ארגוניות המכוונות למדיניות טכנולוגית אסטרטגית ארוכת טווח.

עם מינויו אמר פדאל, כי " אני מודה לדורון משה על האמון והבחירה בי להובלת צמיחתה של גל-נט בשוק התקשורת הישראלי בשנים הבאות. אני מאמין בשירות מקצועי ללקוחות, יחס אישי והבנת צורכי הלקוחות עד ליישום המוצלח של הפתרון. אני בטוח שקבוצת התקשורת DM על כלל מרכיביה תדע לשלב כוחות וליישם אסטרטגיית צמיחה וסינרגיה, שיביאו אותנו לשיאים חדשים ולמתן שירות ופתרונות ברמה הגבוהה ביותר בשוק הישראלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים