ואלה שמות חללי התקשוב במלחמה

726 חיילי וחיילות צה"ל נפלו במשך השנה שחלפה מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, ובתוכם – 14 חיילות וחיילי אגף התקשוב וההגנה בסייבר

לזכר חללי אגף התקשוב שנפלו בשנה הראשונה של מלחמת חרבות ברזל.

מתחילת המלחמה, שאתמול (ב') מלאה לה שנה, נפלו 726 חיילי וחיילות צה"ל, ובתוכם – 14 חיילות וחיילי אגף התקשוב וההגנה בסייבר.

בשבת הארורה של ה-7 באוקטובר, נהרג סא"ל סהר ציון מחלוף ז"ל ממודיעין, מפקד גדוד תקשוב 481 – מנמ"ר אוגדת עזה. הוא היה בן 36 בנופלו.

עוד באותה שבת, נהרג סרן עידן בלוי ז"ל, בקרב במוצב נחל עוז. בלוי, בן 21 בנופלו, מראשון לציון, היה קצין הקשר של גדוד 13 בחטיבת גולני.

סגן יואב מלייב ז"ל, בן 19 מקריית אונו, נהרג בקרב בזיקים. הוא היה סגן קשר"ג (ר"ת קצין קשר ותקשוב גדודי) בגדוד 77 שבחטיבה 7.

סגן יונתן גוטין ז"ל ממודיעין-מכבים-רעות היה קצין תקשוב ביחידה הרב ממדית. בן 20 בנופלו. יונתן היה ספורטאי מצטיין, חבר נבחרת ישראל בג'ודו ואף התחרה באליפויות ישראל לנערים ויצא לתחרויות בינלאומיות.

סמ"ר סיון שמחה אסראף ז"ל, תושבת אשקלון, הייתה רכזת אמצעי תקשוב בחטיבה הצפונית שבאוגדת עזה. היא הייתה בת 20 בנופלה, ועמדה לסיים כעבור שבועיים את שירותה הצבאי.

סא"ל סהר ציון מחלוף ז"ל, מנמ''ר אוגדת עזה, במעמד קבלת תעודת ההוקרה מנשיא המדינה.

סא"ל סהר ציון מחלוף ז"ל, מנמ"ר אוגדת עזה, במעמד קבלת תעודת ההוקרה מנשיא המדינה. צילום: פייסבוק. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

סמ"ר נועם אלימלך רוטנברג ז"ל, מבאר שבע, היה מתכנת במפקדת פיקוד ההכשרות והאימונים. הוא נהרג במסיבה ביישוב רעים. בן 24 בנופלו.

סמ"ר ים גולדשטיין אלמוג ז"ל נהרגה בביתה בכפר עזה, יחד עם אביה, נדב ז"ל. אמה, חן, ושלושת אחיה של ים, נחטפו לרצועה, שם שהו בשבי במשך 51 ימים עד ששוחררו. ים הייתה מפקדת בבה"ד 7.

סמל רותם קוץ ז"ל, בת 19 במותה, שירתה כמפקדת כיתת טירונות בבה"ד 7. אלפים ליוו למנוחות את לבנת ואביב קוץ, ואת ילדיהם, רותם (19), יונתן (16) ויפתח (14), שנרצחו בביתם בכפר עזה. החמישה נטמנו בבית העלמין גן יבנה. אביב קוץ ז"ל שימש סמנכ"ל בחברת הייעוץ אביב מבית מטריקס.

ב-5 בנובמבר 2023 נהרג רס"ל משה רענן אלפסי ז"ל, קצין ציוד קשר בגדוד 869, מנהריה. הוא היה בן 24 בנופלו. משה הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בנהריה, והותיר אחריו הורים, זהבה ודוד.

סמל שי מיכאלי ז"ל מראשון לציון, שירת בחיל הקשר והתקשוב, כחייל ל"א (לוחמה אלקטרונית) בגדוד 5114. הוא נפל באפריל השנה, בן 20 בנופלו. אחד מתחביביו של שי היה משחק השחמט.

סמל בן אבישי ז"ל, בן 20 מנהריה, חייל מגן צופן בפלחי"ק (פלוגת התקשוב של) חטיבת הצנחנים, נפל באפריל השנה. הוא הותיר אחריו הורים – אופיר ומאיה, ואחים – יהונתן ויואב. אבישי נהרג בפעילות מבצעית בסימטאות הצפופות של מחנה הפליטים ג'באליה.

רס"ר אורי דנינו ז"ל נחטף מהמסיבה ברעים כשניסה להציל מבלים שהכיר באותו יום בפסטיבל נובה. בהמשך הוא נרצח בשבי חמאס. הוא היה נגד תקשוב ושו"ב בגדוד 202 בחטיבת הצנחנים. אורי היה בחור ירושלמי בן 25 ממשפחה חרדית, שחזר בשאלה. גופתו הושבה מהרצועה לארץ בספטמבר האחרון.

בשבוע שעבר נהרגו סמל דניאל אביב חיים סופר ז"ל ורב"ט טל דרור ז"ל – מפגיעת כטב"ם מעיראק בצפון הגולן. דניאל, בן 19 מאשקלון, היה חניך במסלול ייעודי לקצונת קשר"גים (ר"ת קציני קשר גדודיים) בגדוד 13 של חטיבת גולני. הלווייתו התקיימה השבוע (א') בחלקה הצבאית בבית העלמין בגבעת ציון באשקלון. טל, בן 19 מירושלים, היה מש"ק תקשוב בגדוד 13 של חטיבת גולני. הוא התגייס לצה"ל בחודש מאי השנה, וסיים מכינה בהצטיינות. הלווייתו נערכה אתמול (א') בבית העלמין הצבאי בהר הרצל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים