שנה ל-7.10: מנכ"ל אינטל שלח מייל מחזק לעובדים בישראל

"אני נדהם מהדרך שבה התמודדתם עם סיטואציה בלתי אפשרית; אנחנו, מהצד השני של העולם, נשמור עליכם", כתב פט גלסינגר, מנכ"ל אינטל העולמית, ל-12 אלף עובדיה בישראל

פט גלסינגר, מנכ"ל אינטל.

שנה אחרי טבח ה-7 באוקטובר, מנכ"ל אינטל, פט גלסינגר, עומד שוב לימין עובדי החברה בישראל: הוא שלח להם אתמול (ב') מייל שבו הוא מביע את הערכתו אליהם ומחזק אותם. זאת, לאחר שהוא עשה דבר דומה מיד לאחר הטבח, והחברה אף ביצעה צעדים שונים לטובת העובדים במתקנים שלה בארץ.

גלסינגר כתב במייל כי "אנחנו מציינים היום שנה אחת מאז ההתקפות המחרידות של ה-7 באוקטובר. אני יודע שמאז, הכול מרגיש שונה. השגרה היומיומית והחגיגות שלכם, שבעבר גרמו לכם הנאה, מרגישות כיום חלולות ומרוחקות".

הוא ציין כי "ההסלמה בעימות הזה, שבאה לידי ביטוי רק בשבוע שעבר בהתקפת הטילים (שביצעה איראן נגד ישראל – י"ה), גורמת לכולנו לרצות אף יותר לחזור לנורמליות ולמראית של שלווה".

במייל הביע המנכ"ל תודה לעובדים, על "מחויבותכם האיתנה לאינטל ואחד לשני". "אתם נמצאים בליבנו בכל יום", ציין.

"חשוב שתשאבו כוחות מהסולידריות שלנו"

גלסינגר כתב שהוא "נדהם מהדרך שבה התמודדתם עם סיטואציה בלתי אפשרית. פעם אחר פעם ראיתי כיצד אתם תומכים אחד בשני ומתאמצים עבור החברה, תוך שאתם מוצפים ברמה בלתי נתפסת של רגשות, עם המשפחות שלכם ובתוך הקהילות שלכם". הוא הוסיף כי "חשוב שתשאבו כוחות מהסולידריות שלנו (בהנהלת אינטל – י"ה) כשאתם מתכנסים כדי לכבד את הנופלים".

עוד הוא כתב ש-"אחת החוזקות החשובות ביותר שלנו, באינטל, הייתה תמיד יכולתנו להסתכל מעבר להבדלים בינינו, ולראות לפחות שביב של עצמנו בזולתנו. אני מקווה ומתפלל שהשנים הבאות יביאו עימן נחמה וחזרה לחוות יותר רגעים של אושר. גם אנחנו, מהצד השני של העולם, נשמור עליכם".

גלסינגר היה אחד מכמה וכמה מנכ"לים של ענקיות היי-טק שהביעו תמיכה בעובדיהם בישראל לאחר הטבח שביצע החמאס ב-7 באוקטובר. הוא שיבח במייל ששלח לעובדים לקראת סוף אוקטובר אשתקד את המשך עבודתה של אינטל ישראל, למרות המצב. גלסינגר כתב שהמחויבות של החברה בישראל לא חמקה מעיני ההנהלה העולמית, ועל כן היא החליטה לתת לכל עובד מענק שווה ערך ל-5,000 דולר. "אני מתגאה בחמלה ובעמידות שאתם מציגים, ובכך שאתם מייצגים את ערכי אינטל גם בזמנים מאתגרים אלה", הוסיף אז המנכ"ל. "אני מעריך את כל מה שאתם עושים, וליבי יוצא אליכם ולמשפחות שלכם".

אינטל מעסיקה בארץ 12 אלף עובדים, שכשליש מהם מועסקים במפעל שלה בקריית גת. כמו סניפים אחרים של אינטל בעולם, גם הסניף הישראלי חווה השנה פיטורי עובדים, כתוצאה מהמצב הלא פשוט של החברה.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים