חדש במטא: מודעות וידיאו ערוכות ב-AI בפייסבוק ובאינסטגרם

כלי AI חדשים יאפשרו למפרסמים להנפיש תמונות סטילס ולהרחיב את הרקע של סרטון

מוסיפה כלים למפרסמים. מטא.

בפעם הבאה שתסקרו את הפיד שלכם באינסטגרם ובפייסבוק, ייתכן שתראו מודעת וידיאו שנערכה באמצעות AI. הסיבה לכך היא שמטא בודקת יכולות חדשות לעריכת וידיאו באמצעות בינה מלאכותית, שיאפשרו למפרסמים להנפיש תמונה וכן להרחיב את גבולות הסרטון.

עם כלי אנימציית ה-AI, מפרסמים יכולים להעלות תמונה סטטית ולאחר מכן להשתמש בכלי של מטא כדי "ליצור" סרטון. כפי שניתן לראות בדוגמה זו, כלי ה-AI של מטא גורם לתותים ברקע לרחף באטיות סביב הצנצנת.

אנימציית AI של מטא.

אנימציית AI של מטא. צילום: מטא

הכלים החדשים יכולים גם להגדיל סרטון קיים. הוא משתמש בבינה מלאכותית כדי ליצור "פיקסלים בלתי נראים בכל מסגרת וידיאו" כדי להגדילה, בדומה לכמה כלי עריכת תמונות באמצעות AI, המאפשרים להרחיב את הרקע של תמונה. מטא מתחילה להפיץ את התכונות הללו כעת, ומתכננת להפוך אותן לזמינות יותר בתחילת השנה הבאה.

החידושים האלה מבוססים על תכונות ה-AI הקיימות של מטא עבור מפרסמים, שכבר מאפשרות לחברות להשתמש בטקסט ותמונה שנוצרו באמצעות AI בעת יצירת מודעות. מודעות אלו יופיעו גם בכרטיסיית הווידיאו החדשה במסך מלא שתגיע לפייסבוק.

Meta היא לא הפלטפורמה היחידה שמאפשרת למפרסמים ליצור מודעות עם AI. בחודש שעבר אמזון השיקה כלי בינה מלאכותית שיוצר קליפים המבוססים על תמונות של מוצר, וגם טיק-טוק בוחנת שימוש באווטרים שנוצרו בבינה מלאכותית במודעות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים