לנובו השיקה התקן למרחבי פגישות ממוטבי AI

ThinkSmart Core Gen 2 הוא התקן חדש, שמאפשר להפוך כמעט כל חדר בקלות לחדר פגישות וידיאו והוא מוטב לשימוש ביכולות בינה מלאכותית

התקן חדש, ממוטב AI, להפיכת כמעט כל חדר בקלות לחדר פגישות וידיאו. ThinkSmart Core Gen 2.

ועידות וידיאו ושיתוף פעולה מרחוק עשו, כזכור, ניתור נחשוני בימי הקורונה, ומאז הן הפכו לעניין נורמטיבי ונפוץ. למעשה, מאז שהבינה המלאכותית נכנסה לפעולה ושינתה את החיים הממוחשבים שלנו – המקצועיים וגם הצרכניים – יש יותר כלים ויותר מוצרים שמיועדים למרחבי וחדרי פגישות, כדי לקדם עוד יותר את שיתוף העבודה מרחוק ואת האפשרות לבצע להפוך כמעט כל חדר בקלות לחדר פגישות וידיאו.

ThinkSmart Core Gen 2 של לנובו הוא אחד מההתקנים החדשים שמוצעים לתחום הזה ועברו מיטוב לשימוש ביכולות בינה מלאכותית. לפי החברה, הוא מיעוד לשימוש כדי לשפר את החוויה בכל פגישה – לא משנה מהו גודל החדר או המערך שלו, ועל ידי השימוש ב-AI באופן פרואקטיבי, גם להקל על התחזוקה והניהול הנדרש כיום מצד ה-IT עבור חדרי ישיבות מודרניים. עוד לדברי לנובו, "ThinkSmart Core Gen 2 מוכן לעומסי עבודה כבדים מבוססי בינה מלאכותית בחדרי הישיבות, על מנת לספק ביצועים ללא תחרות לשיתוף פעולה אינטואיטיבי, הכל בפתרון מאובטח וידידותי למשתמש".

ThinkSmart Core Gen 2 של לנובו.

ThinkSmart Core Gen 2 של לנובו. צילום: לנובו

ThinkSmart Core Gen 2 מבוסס על מעבדי Meteor Lake של אינטל, שכזכור היו הראשונים עם שבב NPU ייעודי, עם תמיכה בפלטפורמת ה-vPro הארגונית של החברה. הוא מוצע עם 16/32 גיגה-בייט זיכרון DDR5 ו-256 גיגה-בייט אחסון SSD מהיר. הוא מציע מגוון רחב של חיבורים, כדי לאפשר גם עבודה בסגנון BYOD, כך שכל אחד יכול, לדוגמה, לחבר את המחשב האישי שלו למערכת בקלות לצורך הפגישה, וכן יש תמיכה ב-WiFi – והכל בחבילה קומפקטית ששוקלת 1.01 ק"ג כשזה כולל התקן ניהול כבלים חיצוני.

"טכנולוגיית שיתוף הפעולה החכם ממשיכה להתקדם במהירות עם הצגת תכונות הבינה מלאכותית", אמרה שאנון מקיי, מנכ"לית פעילות השיתוף החכם ב-לנובו. "לקוחות מחפשים יותר כוח מחשוב וגמישות עבור מרחבי פגישות המוכנים לעתיד, ומנצלים את היתרונות של הפתרונות הזמינים עכשיו, וממש מעבר לאופק".

המחיר של ThinkSmart Core Gen 2 + Controller מתחיל ב-2,799 יורו, והוא יהיה זמין לקראת סוף 2024.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים