פורט, שמציעה פורטל מפתחים פנים ארגוני, גייסה 35 מיליון דולר

החברה מבקשת להקל על המפתחים, שבשנים האחרונות מקבלים יותר ויותר דרישות ותחומי אחריות ● היא סיימה סבב B, בהובלת קרן אקסל ובהשתתפות בסמר, Team8 ו-TLV פרטנרס

מייסדי פורט, זוהר עיני ויונתן בוגוסלבסקי.

גיוס שני ביום לחברה ישראלית: בעוד שמוקדם יותר הודיעה מונוגוטו על גיוס של 27 מיליון דולר, בהובלת קרן ההשקעות של טויוטה, עכשיו מגיע תורה של פורט, שמסרה כי גייסה 35 מיליון דולר בסבב B. את הסבב שלה הובילה קרן אקסל, והשתתפו בו בסמר ונצ'ר פרטנרס והמשקיעים הקיימים Team8 ו-TLV פרטנרס. הגיוס מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-58 מיליון דולר.

פורט מציעה פורטל מפתחים פנים ארגוני, שבין הארגונים שמשתמשים בו ניתן למצוא את גיטהאב, LG ובריטיש טלקום. יחד עם ההודעה על הגיוס החברה מדווחת על עלייה של פי שבעה בהכנסות השנתיות שלה וגידול של פי שמונה בבסיס המשתמשים – מאז סבב A, שבוצע לפני כשנה.

בפורט אומרים כי הפורטל שלהם בא לתת מענה להתרחבות הרבה של תחום הפיתוח ותפקידי המפתחים בשנים האחרונות. בימינו, הם מציינים, האחריות של המפתחים היא הרבה מעבר לכתיבת קוד, וכוללת בעלות מלאה על תהליך ההטמעה של גרסאות חדשות, ניהול משאבי הענן ומתן מענה לתקלות, וזאת לצד עמידה בכללי האבטחה הארגוניים, וכן שמירה על האיכות ודרישות התאימות. האחריות המורחבת, יחד עם המורכבויות של מערכת הפיתוח, יצרו מצב כאוטי, מציינים בפורט, שבו מפתחים מחפשים כל הזמן הדרכה, נאלצים לפתוח קריאות שירות לצוותי התשתיות ומסתמכים במידה רבה על ידע כלל ארגוני או חיצוני כדי להסתדר לבד. מצב זה מאט את הפיתוח ומחריף את בעיות האיכות, האבטחה והתאימות.

הפורטל של פורט מאפשר למפתחים לטפל בכל ההיבטים של תפקידם המורחב והמשימות המרובות שעומדות בפניהם. הוא מאחד את הכלים ותהליכי העבודה שהמפתחים צריכים במהלך הפיתוח, ומנגיש אותם בממשק אינטואיטיבי. הפלטפורמה הפתוחה ניתנת להתאמה ברמה גבוהה לצרכי הארגון ומשתלבת מאחורי הקלעים עם כלי העבודה הקיימים, כדי ליצור סביבת עבודה מיטבית ויעילה לצוותי המו"פ, תוך עמידה בדרישות האיכות והתאימות. הפורטל מאפשר למפתחים לבצע משימות מורכבות, כמו יצירת מיקרו-שירותים חדשים במהירות, בהתאם לכל שיטות וכללי העבודה הארגוניים. בפורט טוענים כי שימוש במערכת של החברה מביא לתרומה עסקית משמעותית, משפר את מדדי ה-DORA להערכת צוותי פיתוח ומאפשר לממש את הפוטנציאל של צוותי ה-DevOps בחברות בכל הגדלים.

בנוסף לגיוס, החברה הכריזה על שילוב של כלי LLM בפלטפורמה, שמאפשרים לארגונים להטמיע יכולות AI ישירות בפורטל המפתחים המותאם שלהם, בהתאם לצרכיהם.

"פלטפורמה שמשתלבת ב-DNA של כל חברה"

פורט נוסדה ב-2022 על ידי זוהר עיני, מנכ"ל החברה, ויונתן בוגוסלבסקי, סמנכ"ל הטכנולוגיות שלה. החברה מעסיקה 100 עובדים בישראל ובארצות הברית. כספי הגיוס ישמשו להרחבת מערך הפיתוח והפריסה בשוק ולגיוס כוח אדם.

עיני ציין כי "על כתפי צוותי הפיתוח מוטלת כיום אחריות רחבה עם דרישות מתרבות, מה שעלול להוביל לכאוס תפעולי ולירידה באיכות התוצרים. המשימה שלנו היא להעצים צוותים בתהליכי עבודה מסודרים ולהבטיח שהתהליך כולו מאובטח, עומד בכללים ואיכותי. פורט מספקת פלטפורמה דינמית, שניתנת להתאמה ושמשתלבת ב-DNA של כל חברה. הפלטפורמה מתפתחת לפי הצרכים של הלקוח ומאפשרת לכל הגורמים המעורבים, כולל המפתחים, אנשי האבטחה והמנהלים, לשתף פעולה ביעילות ולשמור על סטנדרטים ארגוניים. היא מעניקה לצוותים את הבעלות על התוכנה שהם מפתחים ובעלת יכולת שחזור מהירה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים