תקלות שונות ומשונות ב-iPhone 16 החדש

גלושים שבים ומדווחים באינטרנט על כך שהמכשירים החדשים של אפל סובלים מלא מעט בעיות ותקלות - כשבעיקר מדובר בדגמי הפרו דווקא ● מה למשל? אתחול עצמי ספונטני, בעיה שבה הודתה הענקית מקופרטינו

המשתמשים מעידים על בעיות בתפקודו. iPhone 16.

הטלפונים החדשים של אפל, כך עולה מדיווחים רבים ברשת, סובלים מלא מעט בעיות ותקלות – ובעיקר מדובר דווקא בדגמי הפרו של המשפחה החדשה, iPhone 16.

אחת התקלות שדווחו כבר זכתה לאישור מצידה של אפל, שבדרך כלל ידועה כחברה שלא ממש ממהרת להגיב לדיווחים על תקלות. לא מעט לקוחות שרכשו את דגמי ה-פרו דיווחו כיצד המכשיר לפתע מאתחל את עצמו, מסיבה לא ברורה, וגם בתרחישים ממש לא עקביים: תוך כדי שימוש, כשהוא בכלל לא בידי המשתמש – וגם בתדירויות משתנות, ולעיתים במקרים מסוימים אפילו יותר מ-20 פעמים ביום. בחלק מהמקרים גם החלפת מכשיר לא עזרה.

ב-אפל, כאמור, אישרו שיש בעיה וטוענים כי גרסת העדכון הקרובה של מערכת ההפעלה, iOS 18.1, אמורה לתקן אותה. משתמשים שממש סובלים, יכולים להוריד כבר עכשיו את מהדורת הבטא הציבורית המעודכנת של הגרסה החדשה, על מנת לבדוק אם היא מסדרת את התקלה במכשיר שלהם.

זמן עבודה מאכזב בכל המכשירים

עדכון מערכת ההפעלה הזה אמור, כך מקווים משתמשים רבים יותר, גם לטפל בבעיית זמן העבודה של המכשירים. ברשת כבר יש כמה מאות דיווחים, אם לא אלפים, על זמן עבודה מאכזב של כל המכשירים, כשהסוללה של מכשירי ה-iPhone החדשים מתרוקנת במהירות רבה יחסית, גם כשהמכשירים בכלל לא בשימוש. מה שמדהים עוד יותר הוא שבאפל התגאו כי משפחת ה-iPhone 16 מציעה את זמן העבודה הארוך ביותר מבין כל דגמי הטלפונים של החברה עד היום – אז כנראה שלא עבור כולם.

עוד תקלה שדווחה וקשורה למכשירי הפרו היא קפיאה של המסך, אם לוחצים עליו במקרה בסמוך מאוד לכפתור בקרת המצלמה החדשה של הטלפון.

תקלות נוספות שדווחו בכמות גדולה יחסית הן למשל הגבלה של קצב הרענון של המסך במכשירי הפרו של הסדרה – המכשירים הרגילים גם כך מוגבלים עדיין רק ל-60 הרץ. לא מעט אתרים דיווחו על תלונות לפיהן המכשיר מגביל את הרענון לקצב של 80 הרץ בלבד, ולא מאפשר להגיע עד 120 הרץ, כפי ש-אפל מציעה ברמה הטכנית של הטלפונים החדשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים