מה מתכוננת אמזון לעשות עם הבעיה בקינדל הצבעוני?

מספר משתמשים שרכשו את המוצר החדשני הלינו על פס צהוב משונה המופיע על המסך ● אמזון טוענת שמדובר במקרים מעטים, ושלחה את הלקוחות לקבל החלפה או החזר כספי, עם זאת - היא עצרה את משלוחי הגאדג'ט לזמן מה

סובל מבעיה קלה או גדולה. הקינדל הצבעוני הראשון של אמזון, Kindle Colorsoft Signature Edition.

הקינדל הצבעוני הראשון של אמזון, Kindle Colorsoft Signature Edition שמו, רק הושק לאחרונה, אבל כפי שדיווחנו, רוכשים של הגאדג'ט המתקדם זיהו בעיה קטנה (או גדולה?) במכשיר החדש. חלק ממשתמשים הראשונים בקינדל דיווחו על פס צהוב משונה שצץ בתחתית הצג שלו.

אמזון הגיבה באחרונה לנושא ואמרה כי היא מודעת לדיווחי הלקוחות על הבעיה. דובר מטעם ענקית הטק מסיאטל אמר ל-The Verge שהחברה בודקת את הנושא, ומאוחר יותר החברה שחררה הכרזה שאמרה: "מספר קטן של לקוחות דיווחו על פס צהוב לאורך תחתית הצג. אנו מתייחסים ברצינות לאיכות המוצרים שלנו – לקוחות ששמים לב לכך יכולים לפנות לצוות שירות הלקוחות שלנו לקבלת החלפה או החזר כספי, ואנו מבצעים את ההתאמות המתאימות כדי להבטיח שמכשירים חדשים לא יחוו בעיה זו בעתיד".

אלא שעל אף ש-אמזון הציגה את התופעה כקטנה וזניחה, במדיה עלו דיווחים שהחברה עצרה משלוחים של ה-Colorsoft, לפחות עד אחרי חג ההודיה. אתר Good e-Reader התייחס לנושא ודיווח שהעיכוב יכול להימשך עד ה-18 בנובמבר בארצות הברית ועד ה-26 בנובמבר בבריטניה. ההשערות הן שהסיבה לעיכוב בשיווק הקורא האלקטרוני החדש והצבעוני נעוצה, ככל הנראה, בפס הצהוב השקוף שמופיע בתחתית המסך.

בינתיים לא ברור האם מדובר בבעיה בתוכנה או בחומרה, אבל מכיוון שאמזון מציעה החלפות, סביר להניח כי זוהי בעיית חומרה. למרות זאת צצו גם דיווחים שהחברה עובדת על עדכון תוכנה לתיקון הבעיה, אך אמזון לא אישרה טענה זו באופן רשמי. אמזון גם לא אישרה שעצרה את משלוחי הקינדל החדש, אולם היא כן ציינה שתאריכי הזמינות שלו יכולים להשתנות.

נכון לעכשיו עדיין לא ברור עד כמה הבעיה נפוצה. בקרב המשתמשים יש מי שאומרים שהפס הצהוב כמעט ואינו מורגש, בעוד שאחרים אומרים שהתופעה מסיחה את הדעת ופוגמת בחוויית המשתמש שלהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים