יבמ תפתח כלי AI לחטיבת מרוצי הפורמולה-1 של פרארי

ענקית המחשוב האמריקנית תהיה השותפה הרשמית לחוויית אוהדים וניתוח נתונים של קבוצת המרוצים של פרארי, ותפתח עבורה אפליקציה ייעודית שתגביר את מעורבות המעריצים

פרארי במרוץ פורמולה-1 בספטמבר 2024 בבסינגפור.

יבמ חתמה על הסכם רב-שנתי עם ענקית הרכב פרארי, שבמסגרתו תהיה האחראית על חוויית האוהדים וניתוח הנתונים של Scuderia Ferrari HP – חטיבת מרוצי הפורמולה-1 של המותג האיטלקי הנודע. במסגרת ההסכם, שיחל רשמית ב-1 בינואר 2025, ענקית הטכנולוגיה תפתח פתרונות וחוויות דיגיטליות משולבות AI עבור אוהדי קבוצת המרוצים של פרארי במרוצי פורמולה-1.

בין היתר, במסגרת עונת המרוצים של 2025, תושק אפליקציה חדשה שתמנף את הטכנולוגיה והמומחיות בניתוח נתונים של ענקית המחשוב לטובת הפקת תובנות מתוך הנתונים הרבים שיש לפרארי, בעבר ובהווה. האפליקציה תוכל להציג לאוהדי קבוצת פרארי תוכן ייחודי ומותאם אישית על ביצועי המכוניות, הנהגים, המסלולים והסטטיסטיקות. יבמ תספק את הטכנולוגיה ואת פתרונות הדאטה שלה כדי להבטיח חוויית אוהדים מהירה וסוחפת.

ב-30 השנים האחרונות משתפת יבמ פעולה עם כמה ממפעלי הספורט הגדולים בעולם, כמו טורניר הטניס בווימבלדון, אליפות ארה"ב הפתוחה בטניס (US Open), טורניר המאסטרס בגולף ומיזם הפאנטזי פוטבול של ESPN, שבמסגרתו משתמשת החברה בתשתית הנתונים הדיגיטלית הקיימת כדי להצעיד קדימה את היקף ואיכות התובנות וניתוח הנתונים, לספק תשתית טכנולוגית מובילה ולהביא את התוכן לבתיהם או למכשירים הניידים של מיליוני מעריצים ואוהדים ברחבי העולם.

"במרוצי הפורמולה-1, כל שנייה חשובה – בין אם היא על המסלול או מחוצה לו", אמר ג'ונתן אדשק, סגן נשיא בכיר לשיווק ותקשורת ביבמ. "עם הטכנולוגיה של יבמ, תהיה ל-Scuderia Ferrari HP האפשרות לספק נתונים ותובנות ברמה גבוהה ובזמן אמת. השילוב בין מועדון המעריצים החזק של פרארי, הבולטות ההיסטורית והפתרונות הטכנולוגיים לשילוב המידע וניתוח הנתונים של יבמ ייתן לה את הכלים להמשך את מיצובה כמובילה בפעילות הדיגיטלית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים