מיהם נבחרי השנה של טיקטוק ישראל?

הרשת החברתית קיימה את טקס הפרסים שלה בפעם הראשונה בישראל, בקטגוריות כגון יוצר התוכן של השנה, הפורמט הטוב ביותר, ההשפעה החברתית החיובית והקמפיין השיווקי של השנה בטיקטוק

נס וסטילה יחד עם המנחה, קורין גדעון (מימין).

עונת סיכומי ודירוגי השנה נפתחה אתמול (ב') עם טקס TikTok Awards, שהרשת החברתית הסינית קיימה בפעם הראשונה בישראל. מאות יוצרי תוכן, טיקטוקרים, אנשי פרסום ועוד מה-"ברנז'ה" של הרשתות החברתיות הגיעו לאירוע, שהנחו קורין גדעון והאינפלואנסרית קים אור אזולאי, ובו הוכרזו נבחרי השנה של טיקטוק, שדורגו על ידי המשתמשים באפליקציה.

הזוכים עלו בזה אחר זה לבמה על מנת לקבל את הפרסים, והאירוע כלל גם דואטים שבוצעו על ידי זמרים מהשורה הראשונה של המוזיקה הישראלית העכשווית: שחר טבוך עם אגם בוחבוט, איתי לוי עם יסמין מועלם וסטטיק עם עדי ביטי. גם בין מחלקי הפרסים היו דמויות ידועות ומשפיעות ברשת, בהם סטפן לגר ועדן דניאל גבאי, שאף יצר סרטון ובו חיקה את המועמדים.ות לאמן השנה.

סטטיק ואיתי לוי.

סטטיק ואיתי לוי. צילום: רפי דלויה

האירוע כלל התייחסות למלחמה ולצורך בהחזרת החטופים הביתה. מה שנעדר ממנו הוא הטענות שהעלו משתמשים פרו-ישראליים רבים (וגם פרו-פלסטיניים, אגב) נגד הפלטפורמה, במיוחד בתחילת המלחמה, שלפיהן היא מהווה כר פורה לתכנים אנטי ישראליים ואנטישמיים, ומנגד מצנזרת תכנים פרו-ישראליים. טיקטוק טענה שהיא עושה מאמצים רבים על מנת להסיר את התכנים הללו, ובשבועות הראשונים של המלחמה אף הציגה נתונים מספריים. אלא שהטענות נגד חוסר הפעילות שלה אל מול התכנים האלה הביאה להתפטרות של בכיר בחברה – ברק הרשקוביץ, מנהל המגזר הציבורי בטיקטוק ישראל.

מיהם הזוכים?

כיוצר התוכן של השנה זכה אלכס שולץ. עדן פינס קיבלה את פרס סרטון השנה. בתואר אמן השנה זכו נס וסטילה, שכבשו את הקהל הישראלי מתחילת המלחמה ופעילים מאוד ברשת החברתית. בקטגוריית הפורמט הטוב ביותר של השנה זכה רודי סעדה עם אמבטיות הקרח שלו. עידן שלווה זכה בקטגוריית TikTok For Good – השפעה חברתית חיובית. כמו כן, הוענקו פרסים ליוצרי תוכן בתחומים ספציפיים: שחר חיון בתחום הבידור, עומר לוי בתחום האוכל, כיוצר הביוטי של השנה נבחר עידן בורוליה, תמר לנגבורד היא נבחרת השנה בתחום החינוך והקומיקאי האהוב ביותר על הטיקטוקרים הישראליים ב-2024 הוא מתן פרץ.

אלכס שולץ, יוצר התוכן של השנה.

אלכס שולץ, יוצר התוכן של השנה. צילום: רפי דלויה

האירוע כלל הענקת פרסים בתחרות נוספת של טיקטוק ישראל – TikTok Ad Awards, שמתמקדת בקמפיינים שיווקיים שהשיגו תוצאות מרשימות בטיקטוק, תוך יצירת תוכן מבדר, עם התמקדות באופי ובפונקציות של הפלטפורמה.

יוצרי קמפיין לחטיף דוריטוס של שטראוס קיבלו את הפרס בקטגוריית הקריאייטיב הטוב ביותר. אנשי פוטומיין נבחרו לתואר הפרפורמנס הטוב ביותר. החברה שביצעה את המיתוג הטוב ביותר בטיקטוק ישראל השנה היא טרה. כטיקטוק הטוב ביותר – קטגוריה שכוללת את כלל המותגים המשתתפים ובוחרת מתוכם את הקמפיין הטוב ביותר, שבלט כפורץ דרך והשפיע על קהילת המשתמשים בצורה יוצאת דופן – נבחר קמפיין קול מילה, שמקדם סיוע אנונימי לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית. מובילי הקמפיין הזה יצרו את סרטון הפרסום בטיקטוק הטוב ביותר לשנת 2024, ויטוסו בסוף החודש לליסבון, כדי לייצג את ישראל בתחרות הפרסים האירופית.

עידן בורוליה, יוצר התוכן של השנה בתחום הביוטי.

עידן בורוליה, יוצר התוכן של השנה בתחום הביוטי. צילום: רפי דלויה

אנה פלקין, מנהלת הפעילות העסקית של טיקטוק ישראל, אמרה כי "פרסי TikTok Awards שמים בחזית הבמה את מי שבאמת הופכים את הפלטפורמה שלנו לכל כך מוצלחת – היוצרים, האמנים והמשווקים. באמצעות טיקטוק הם מצליחים לייצר קשר ישיר עם הקהל שלהם, בהתאם לתחומי התוכן המשותפים שלהם, לעורר שיח ולעודד תרבות יצירה. העלייה בפופולריות של הפלטפורמה, לצד יותר ויותר תוכן מקורי, חדשני ואותנטי הופכים את טיקטוק לכר פורה המאפשר לצרוך ולשתף תוכן בכל תחום – החל מביוטי ואוכל, דרך תיירות ועד להיסטוריה ומדע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים