"כדי שהטמעת AI תצליח, נדרש אמון ממשתמשי הקצה"
כך לדברי דיראג' פאנדי, מייסד משותף ומנכ''ל דברב, בראיון לאנשים ומחשבים הוא ● "לבניית האמון יש תפקיד מפתח בכל מערכת IT, ובוודאי בכזו שיש בה רכיבי בינה מלאכותית"
"לבניית האמון יש תפקיד מפתח בכל מערכת IT, ובוודאי בכזו שיש בה רכיבי בינה מלאכותית. באופן בלתי נמנע, משתמשי הקצה נסחפו להייפ של ה-AI, אבל אסור שהם יעשו זאת עם אבות טיפוס פגומים, שבורים, או עם שימושים חיצוניים וחד פעמיים ב-GPT שעבר התאמה אישית. יכולות אלו אינן ניתנות לתחזוקה ובאופן טבעי – גם אינן מאובטחות", כך אמר דיראג' פאנדי, מייסד משותף ומנכ"ל דברב (DevRev).
בראיון לאנשים ומחשבים אמר פאנדי כי "אמון נבנה על ידי אספקת פתרונות AI מהירים, מדויקים ומותאמים אישית. בתוך פחות מארבע שנים בנינו פלטפורמה העונה על האתגר, עם אבטחה ברמה ארגונית, המשולבת בחוויה ברמה הפרטית-צרכנית".
דברב הוקמה בסוף 2020 על ידי פנאדי ומנוג' אגרוואל, ששימש כבכיר בנוטניקס. פאנדי עזב לאחר יותר מעשור את תפקיד מנכ"ל נוטניקס ואת החברה. לפני שייסד אותה, הוא היה סמנכ"ל הנדסה באסטר דאטה (כיום טרה דאטה), וקודם לכן היה מנהל קבוצת האחסון של בסיס הנתונים של אורקל, אקסה דאטה, ורשם פטנטים רבים בתחום זה. פאנדי קיבל במהלך הקריירה שלו פרסים רבים, בהם מטעם דל ויזם השנה של ארנסט אנד יאנג.
נוכחות בישראל כבר מזה כשנתיים
ביולי 2021 דברב גייסה 50 מיליון דולר בסבב סיד – סכום גבוה מאוד לחברה באותו השלב, ששיקף לה שווי שוק של מאות מיליוני דולרים. החברה מונה יותר מ-400 עובדים, ולה שמונה מרכזי פעילות בעולם.
באוגוסט האחרון ערכה החברה גיוס סבב A, של מאה מיליון דולר, שהפך אותה לבעלת שווי שוק של 1.15 מיליארד ד'. יש לה כבר יותר מאלף לקוחות ארגוניים, עליהם נמנים חד הקרן Uniphore, חברות העוסקות בתכנון שבבי AI, ואחד מחמשת הבנקים הצרכניים המובילים בעולם.
בפברואר 2023 החברה הקימה סניף בישראל ובראשו עומד נדב טוביאס, שהקים את סניף נוטניקס בישראל לפני יותר מעשור וכיום הוא מנהל פעילות אזורי בדברב. ישראל הייתה אחת המדינות הראשונות בעולם שבהם דברב פתחה סניף מקומי, בשל ההכרה של הנהלת החברה בחשיבות השוק הישראלי.
Time is money, and AgentOS is saving both. ⏰💰
With AI agents that automate tasks and a knowledge graph that organizes your data, it’s the tool your team needs to get their weekends and nights back.
500+ hours/month saved, automated workflows, adaptable AI and endless… pic.twitter.com/1EVY7iT7xt
— DevRev (@devrev) October 23, 2024
AgentOS – פלטפורמה לאיגום עבור כלל הגופים בארגון
המוצר של דברב הוא פלטפורמה לאיגום עבור כלל הגופים בארגון – ביניהם אנשי שיווק, מכירות, מפתחים וצוותי תמיכה – לטובת קבלת יכולת לשאוב נתונים על הלקוחות של הארגון ממערכות ה-IT השונות, ועל בסיסם לקבל החלטות מושכלות, העונות לדרישות הלקוח. החברה הוציאה לשוק את הפלטפורמה שלה באוגוסט 2023 ומאז מוסיפה לה שיפורים.
"כאשר כל עובד מאמץ חשיבה ממוקדת מוצר", הסביר, "החשיבה הזו הופכת לנחלת הכלל בארגון ונהיית חלק מהתרבות שלו. צוותים גדולים בונים מוצרים מעולים על ידי קידום מגוון דעות, טיפוח ניסויים, למידה ואיטרציה מהירה, והכי חשוב – על ידי הבנת הלקוח שלהם. בדרך זו ניתן להשיג איזון הרמוני בין חדשנות, הצלחת לקוחות וערך עסקי".
"אנחנו מציעים שירותי תשתית עסקית", הוסיף פאנדי, "עם פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית מובנית (AI Native), שארגונים יכולים לעשות בה שימוש להגדלת הפעילות שלהם, מבלי שיצטרכו להקים פעילות פנימית משלהם עבור פונקציות אלה, של משרד אחורי ומשרד קדמי. עם הפלטפורמה, ניתן לקשר בין המוצר, הדרישות לגביו, המבנה שלו – ובין דרישות הלקוח".
פאנדי הוסיף כי "AgentOS שפיתחנו, משלבת תמיכת לקוחות, ניהול מוצר ופיתוח תוכנה לכדי פלטפורמה אחת, הבונה גרף ידע מרכזי עבור הארגון. גרף הידע הזה מונע על ידי סוכני AI, שהופכים את תהליכי העבודה לאוטומטיים, בכל חלקי הארגון".
"כך", הסביר, "על בסיס הטמעת רכיבי בינה מלאכותית יוצרת, GenAI, בארגון, אנו מספקים יכולת להעברת נתונים בקליק אחד, ממערכות מדור קודם למערכות החדשות. אנו יכולים לעבוד לצד או להחליף פתרונות כגון אלו של Zendesk, Salesforce Service Cloud, Intercom ו-Atlassian Jira".
"תפעול GenAI בחברות ידרוש גרף ידע חזק", הסביר, "בו נתונים ממערכות מדור קודם יוזנו באופן עקבי ובזמן אמת – לרשת מקושרת של רשומות לקוחות, מוצרים, עובדים, עבודה, משתמשים ותרחישים. כך ייווצרו פריטי מידע שלוכדים קשרים עסקיים מורכבים. זה יקרה רק אם יהיו יכולות לתיוג מוצרים ולקוחות. לכן יש צורך בגרף הידע".
"עם תצוגה חזותית של נתונים, אנו הופכים את הבינה המלאכותית ניתנת להשגה ופשוטה להפליא עבור הדור הצעיר, כמו גם עבור כוח העבודה שנולד לפני GPT", סיכם פאנדי. "AI תשנה את תמיכת הלקוחות הארגונית ואת צוותי המוצר, ותשנה את הדרך שבה חברות עושות עסקים ברחבי העולם".
תגובות
(0)