"המטרה – לבנות ולמקסם תהליכים כמה שיותר אוטומטיים עם AI"
לדברי ניר בר-לב, מנכ"ל סרוויס נאו ישראל, "ארגונים נדרשים לפלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית, שתפיק באמצעותה תובנות מהמידע"
"ארגונים נדרשים לפלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית, שתפיק באמצעותה תובנות מהמידע. אנחנו מציעים לארגונים כלים ויכולות כדי לבנות ולמקסם תהליכים כמה שיותר אוטומטיים על ידי AI", כך אמר ניר בר-לב, מנכ"ל סרוויס נאו ישראל.
בר-לב דיבר במפגש פורום C3 מבית אנשים ומחשבים, שנערך היום (ה') בקיבוץ מגל, שם נמצא אחד משלושת מפעלי נטפים בישראל.
סרוויס נאו, אמר בר-לב, פועלת בשוק הישראלי מ-2012, ועם נטפים זה כעשור שנים. הסניף המקומי שלה מונה יותר מ-250 עובדים, רובם במו"פ, על בסיס חמש הרכישות שביצעה בארץ, והשאר – במכירות ובתפעול. "יש לנו יותר מ-70 לקוחות בישראל, ממגוון מגזרים: פיננסי, היי-טק, פארמה, תקשורת, שירותים, גיימינג, וארגונים מהמגזרים הביטחוני והציבורי", ציין. "אנחנו נמצאים ברובד 5 בענן הממשלתי נימבוס ועובדים עם כמה גופי ממשל. צה"ל הוא הלקוח הכי גדול שלנו בישראל". הוא הוסיף כי החברה העולמית מונה 26 אלף עובדים ויש לה שווי שוק של 230 מיליארד דולר.
בר-לב סיים באומרו כי "נפעל להמשך הרחבת הפעילות העסקית והצמיחה שלנו בישראל, תוך מתן ערך עסקי משמעותי ללקוחותינו".
פלטפורמת הענן של סרוויס נאו
עידן יורפסט, ה-CTO של סרוויס נאו ישראל, ציין כי "אנחנו מציעים פלטפורמה מבוססת ענן, שמציעה יכולות בתחומי ניהול השירות ללקוח; ניהול תמיכת שירות הלקוחות; אינטגרציות; גישה לטכנאים עם מי שנמצא מאחורי הדסק; תהליכי און בורדינג פשוטים למשתמשים, אבל גם כאלה שמציגים להם תמונה מלאה; ניהול שירותים לשטח; ואינטגרציית מערכות לכלים אחרים, לרבות לפורטלים ארגוניים – של ה-IT, משאבי האנוש וכדומה". "המטרה", הסביר, "היא שהעובד לא יצטרך כמה פורטלים שונים כדי לבצע את עבודתו, אלא שהכול ירוכז בפורטל אחד, תוך שקיפות וביצוע של התהליכים מאחורי הקלעים. כך, הלקוחות השונים בדרג ההנהלה מקבלים תמונה עסקית אחת, שמפשטת את קבלת ההחלטות ומעניקה סיוע משמעותי להצלחתו".
"המערכת שלנו מאפשרת מיפוי אוטומטי, כולל של המערכות ומצבן, משילות, בקרה (Audit) ותהליכי אוטומציה", אמר יורפסט. "כל ארגון הוא דינמי וצריך לתמוך בשלל תהליכים. הפלטפורמה שלנו מבוססת Low Code/No Code, ומאפשרת לפתח כל אפליקציה על בסיסה. עוד היא מבצעת קונסולידציה של מערכות בסביבה הארגונית, יודעת להתממשק למערכות האחרות בארגון ומציעה החזר השקעה מהיר".
"אם בעבר התמקדנו בעולמות ה-IT, הרי שכיום, פלטפורמת סרוויס נאו היא חלק בלתי נפרד מהליבה העסקית בארגון", סיכם יורפסט. "הפלטפורמה מבוססת על בינה מלאכותית, ומאפשרת להפיק באמצעותה תובנות מהמידע. סרוויס נאו משקיעה הרבה מאוד משאבים בכך, פיתחה מנוע LLM בפלטפורמה, מובילה בתהליכי בינה מלאכותית יוצרת, משתפת פעולה עם אנבידיה והיא בעלת יכולות התממשקות גם עם כלים נוספים, דוגמת OpenAI, מיקרוסופט ו-AWS".
תגובות
(0)