"2025 תהיה שנת טרנספורמציה טכנולוגית שתונע על ידי ציפיות הצרכנים"
כך אמר נשיא אפסון, אסיה והמזה"ת, ניל קולקוהון, בתחזית לשנה החדשה ● לדבריו, שלוש מגמות ידגימו היטב את הפתרונות הטכנולוגיים של המחר: מוצרים בני קיימא, שימוש מוגבר ב-AI ואבולוציה מהירה של התאמה אישית
"תעשיית הטכנולוגיה נמצאת כיום במצב מתמשך של שינוי, המונע על ידי ציפיות הצרכנים והצרכים הגלובליים הדחופים", אמר ניל קולקוהון, נשיא אפסון (Epson) אסיה והמזה"ת, לקראת כניסתה של 2025. "אנו צופים עולם שבו הטכנולוגיה תתקדם במהירות, תוך מתן עדיפות לעיצוב ידידותי לסביבה, שימוש מתחשב ב-AI ואוטומציה, כמו גם חידושים בפתרונות חזותיים והדפסה".
להערכתו, שלוש מגמות המפתח שיעצבו את נוף הטכנולוגיה בשנת 2025 הן שילוב של AI ואוטומציה לצד המעבר לכיוון מוצרים בני קיימא ואבולוציה של טכנולוגיות דפוס וטכנולוגיות חזותיות. "קיימות הפכה ליותר ממגמה – היא הכרח. אנו מצפים שחלק ניכר מההיצע הטכנולוגי ייתן עדיפות לקיימות, תוך התמקדות ביעילות אנרגטית, שימור משאבים, הפחתת פסולת ומיחזור".
"הביקוש לטכנולוגיה איכותית ומותאמת אישית הולך וגדל"
לדברי קולקוהון, בינה מלאכותית ואוטומציה משנים תעשיות, ובשנת 2025, תירשם אינטגרציה עמוקה עוד יותר של הטכנולוגיות הללו במגזרים שונים, מייצור ועד מוצרי צריכה. "מעבר לייעול המשימות, AI ואוטומציה יכולים לעצב מחדש תעשיות על ידי שיפור חוויות הלקוחות, הגדלת היעילות והעלאת תקני השירות", הוסיף ואמר.
הנושא השלישי הוא התאמה אישית ואיכות, שהפכו לעמודי התווך של ציפיות הצרכנים, במיוחד בדפוס ובתצוגות חזותיות. "בין אם מדובר במערך קולנוע ביתי ייחודי ובין אם מדובר בעסק הדורש ויזואליה מרתקת יותר – הביקוש לטכנולוגיה איכותית ומותאמת אישית הולך וגדל. פיתוחים חדשים יעצימו את הצרכנים לחקור טכנולוגיות הדפסה וטכנולוגיות חזותיות מתקדמים עבור פרויקטים אישיים, ויאפשרו לעסקים לעמוד בדרישת הלקוחות לשירותים מהירים יותר ואיכותיים יותר הניתנים להתאמה אישית", סיכם קולקוהון.
תגובות
(0)