אקזיט כל ישראלי: חברת הדאטה העסקי לושה רוכשת את נובאסי
הרכישה היא במטרה להוסיף ניתוח שיחות, על בסיס הפיתוח של נובאסי, ולהפוך לפלטפורמת מודיעין מכירות מקיפה ● סכום העסקה לא פורסם, אולם לאנשים ומחשבים נודע שמדובר במיליונים בודדים של דולרים
לושה (Lusha) – פלטפורמה בתחום המודיעין העסקי לאנשי שיווק ומכירות – הודיעה אתמול (ב') על רכישת הסטארט-אפ נובאסי (Novacy), שפיתח פלטפורמה מתקדמת לניתוח שיחות מכירה.
המהלך, כך נמסר בהודעה תקשורת, מרחיב את היכולות של לושה אל מעבר לפעילויות חיפוש ואיתור לקוחות פוטנציאליים, בתחילת תהליך המכירה, ו"ממקם את החברה כפלטפורמת מכירות מקיפה המציעה ליותר ממיליון משתמשיה גם אופטימיזציה לשיחות מכירה, לקראת סגירת העסקה".
לושה הרחיבה והסבירה כי היא מתכוונת לייצר דמוקרטיזציה של טכנולוגיית האינטליגנציה ההתנהגותית ולהנגיש אותה לעסקים מכל הגדלים, ולא רק לארגונים גדולים, ובכך היא צופה שתשפיע על מיליוני עסקים בעולם.
נובאסי הוקמה על-ידי אור בידרמן, מנכ"לה; יאיר גיבנבר, סמנכ"ל המוצר והיזם הסדרתי; ואוריה פרנקו, סמנכ"ל הטכנולוגיה, אשר מכר בעבר את החברות Roommate ו-Pablo. הצוות של נובאסי יצטרף לחברת לושה, המונה 315 עובדים ועובדות, ואשר מגייסת בימים אלה עשרות עובדים נוספים.
מה בדיוק פיתחה נובאסי?
בעידן שבו המכירות מתבצעות ברובן מרחוק ושיחות כוללות לעיתים קרובות מספר בעלי עניין, הטכנולוגיה של נובאסי – המשלבת בינה מלאכותית – מציעה תובנות מעמיקות על שיחות מכירה. היא מנתחת שיחות, מזהה רגעים מכריעים, ומספקת כלי תמיכה במכירות, המאפשרים לצוותים לחדד אסטרטגיות, לצפות התנגדויות ולהתמודד עם צרכי הלקוחות בדיוק רב יותר ובביטחון.
לדברי החברה, מחקרים מצביעים על כך ששימוש בטכנולוגיה של נובאסי יכול לקצר את מחזורי המכירה בעד 25% ולהגביר את צמיחת הלקוחות בעד 300%, תוך שיפור אחוזי ההצלחה בזכות תובנות הניתנות ליישום מכל שיחה. יכולות אלו עולות בקנה אחד עם המחויבות של לושה לסייע לעסקים לשפר את יעילות תהליך המכירות שלהם, תוך עמידה מלאה ברגולציות להגנה על נתונים, וסיפוק פתרונות מאובטחים העונים לצורכיהם העסקיים.
"חיבור הטכנולוגיה של נובאסי לפלטפורמה שלנו ינגיש את יכולות ניתוח השיחות לחברות בכל הגדלים, פתרון שעד כה היה יקר ונגיש בעיקר לחברות גדולות", אמר יוני צרויה, המנכ"ל והמייסד השותף של לושה. "באמצעות ניתוח השיחות, הבנת הצרכים והמידע הייחודי של לושה על כלל החברות בעולם, אנו נציע ערך חדש לשוק של המלצות מותאמות אישית לסגירת כל עסקה".
"מאז ומתמיד האמנו בפוטנציאל המהפכני של AI בתחום הטכנולוגיה למכירות", הוסיף בידרמן, המנכ"ל והשותף המייסד של נובאסי. "הטכנולוגיה שלנו מאפשרת לצוותי מכירה לשפר את תהליכי הסגירה באמצעות תובנות מדויקות הניתנות ליישום, המסייעות בקבלת החלטות מושכלות יותר. שיתוף הפעולה עם לושה יאפשר לנו להביא את היכולות הללו לקהל רחב הרבה יותר, ולעלות את הרף של מה שניתן להשיג בתחום אינטליגנציית המכירות".
תגובות
(0)