שירותי בריאות כללית – אלופת האלופים בתחרות מצטייני המחשוב

ארגון הבריאות הגדול בישראל קיבל את התואר בטקס IT Awards השנתי של אנשים ומחשבים להענקת האותות למצטייני המחשוב, שנערך היום (א')

00:00
00:00
האזינו לכתבה
colbass.com כתבה זו תועבד בפעם הראשונה |
המנמ"רית לשעבר והמנמ"ר הנוכחי של שירותי בריאות כללית, ליאורה שכטר ואבי עטיה.

טקס הענקת אותות ההצטיינות בתחרות מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים נערך היום (א') באולם האירועים East בתל אביב. שירותי בריאות כללית הוא הארגון שזכה בתואר אלוף האלופים, לאחר שקיבל את מספר הפרסים הגדול ביותר: מבין כלל הפרויקטים שהגיש, הוא זכה ב-43 אותות.

זו השנה ה-22 שבה מתקיים טקס מצטייני המחשוב. הוא החל בדברי ברכה של פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, שהנחה אותו לצד נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק והאירועים של הקבוצה. את טקס אלוף האלופים הנחה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לתחרות הוגשו יותר מ-1,000 פרויקטים, בתחומי ה-IT, הדיגיטל והחדשנות, שסייעו לארגונים לתפקד טוב יותר ולקדם את הליבה העסקית שלהם. יותר מ-100 הזוכים נבחנו ונבחרו על ידי צוות של 60 שופטים בלתי תלויים. ההתמודדות הייתה במסגרת 13 קטגוריות, בהן שתיים שקשורות למלחמה – תרומה לקהילה וסיוע למלחמת חרבות ברזל.

ליאורה שכטר, כיום מנכ"לית מת"ף, זרוע המחשוב של הבנק הבינלאומי, הייתה עד לאחרונה סמנכ"לית מערכות מידע וחברת הנהלת שירותי בריאות כללית. שכטר קיבלה בטקס מגן הוקרה על הצטיינות בפעילותה בשירותי בריאות כללית. בארבע שנות כהונתה בארגון, שכטר התמודדה עם שני אירועים מרכזיים: האחד הוא הקורונה – החיסונים והבדיקות היו מבוססים על מערכות IT שפותחו באגף שבראשו עמדה. השני הוא המלחמה: עד לפרישתה, השתלבה פעילות האגף במתן מענה לאתגרים של המלחמה – שבה בתי החולים של הכללית עמדו בחזית הקדמית בטיפול בחיילים ובאזרחים.

על האירוע פרסו את חסותן החברות הבאות: אול קלאוד, אלעד מערכות, בזק בינלאומי טק, וואן, קבוצת יעל, מלם תים, קליק, קונסיסט, קומוולט, סאפ, SQLink, קומקס, אורקל, מוזאיקס, פלואוסק, סלוסיין, בזק עסקים, מטריקס, סיסנת מבית אמנת, רד האט, קבוצת אמן, בינת תקשורת מחשבים, פוינטס, HPE, קלירמאש, איי קונדקט, נקסה, קבוצת מטרופולינט, ואראי, מודאליטי, AuraPlayer, ווידו, קומיט, גיב, י.א. מיטווך ובניו, אברא, 10Secure, ואלור, סייברקום, גזפאצ'ו, זמן אמת, נס ומסג'נט.

תגובות

(15)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חחח בטח העניקו לעצמם את הפרס

    אני עובד בכללית, ואני יכול לומר לכם שהמחשוב מיושן ציוד בן 5 שנים ויותר נחשב בסדר. קונים מחשבים יד 2 בשביל לחסוך בכסף.. מדפסות שכבר לא מייצרים, וטונרים חליפיים זה בסטנדרט. כמות הפעמים שהבאתי ציוד מהבית וממחשבים ישנים של חברים בשביל לשדרג לעובדים שבאמת מגיע להם...

    1. גם עובד בכללית

      עם ציוד מיושן והרבה אתגרים, עושים דברים מדהימים. את הלקוח בקצה לא מעניין מה יש מאחורי הקלעים. במקום להתלונן תתרכז בלתת שירות.

  2. משה

    שירותי בריאות כללית עם רמת שירות שואפת לאפס. רופא משפחה שלא לוקח מדדים. פקידה במשרד שואלת שאלות פרטיות כדי לדעת אם לתת לי תור לרופא דחוף. שירותי בריאות חצופים

  3. דר

    כל הכבוד, אולי עכשיו יהיה להם זמן לטפל בשירות הלקוי במוקדים, ובמשרדי המרפאות.

  4. ניתאי

    רק שבזמן האחרון כתבו שניתן לצפות בבדיקות שבאתר ואין.

  5. חבר קופת חולים

    אם אין לכם מה לכתוב, אל תכתבו. לתחרות הזאת הוגשו כ-1000 פרויקטים, מהם עלו לגמר כ-60 פרויקטים. יכלתם להתאמץ קצת יותר ולכתוב קצת על פרויקטים וטכנולוגיות שזכו בפרס זה ממש לא סביר לכתוב 15 שורות על טקס חלוקת הפרסים לבסוף לתת 5 שורות של קרדיטים לחברות ששלמו לכם על הפרסום הזה. קצת יותר מאמץ, קצת יותר תוכן מעניין בכתבות שלכם, בבקשה.

  6. אזרחית גמלאית

    השירותים והרמה של שירותי בריאות כללית בתת רמה. לא ניתן, לא נעים ולא ראוי לקבל שירות סביר בכללית ולכן נאלצים לשלם הון לשירותי רפואה פרטית. בזבוז משאבים אנושיים וכספיים הוא בלתי נסבל ואנשים לא מקבלים את מה שמגיע להם ולמה שהם ראויים זה כולל מרפאות עם ציוד מיושן, רופאים ברמה נמוכה ותורים ארוכים. על פיזוטרפיה וריפוי בעיסוק בקהילה אין מה לדבר. הרפואה של הכללית נשארה בשנות ה-50. גם בתי החולים לא מתאימים למאה ה-21. איך יתכן שבבי"ח כמו בילינסון אין רובוט באורטופדיה ולייזר בניתוחי עיניים. ויש לציין את היחס המגעיל והדוחה של הצוות ב-MRI וכמובן את נטע הדיגיטלית הארורה וארור מפעילה ובכלל את תת השירות והרמה של *2700 של נציגי הזמנות התורים ועוד יותר את תת הרמה של האחיות. מזל שאני בשנות חיי האחרונות ולא אצטרך לסבול שירות גרוע כזה.

  7. יעל

    ממש כללית כולם עוזבים .אתם לא רואים .חוצפנים

  8. לקוח מקבל השירות

    אני מניח שיש מדדים בתחרות, אבל, כמשתמש בקצה, לקוח פשוט, יש כל כך הרבה בעיות. הפשוטה שבהן, הקושי לדעת אם יש או אין תרופה במלאי. אולי תיאורטית זה עובד. אבל במערכת, לא. תחשבו על פציינט שצריך להגיע לבית מרקחת 6 פעמים כדי לדעת שאין. ואפילו להתלונן אי אפשר

  9. יהושע

    כללית במקום ראשון? ביקשתי להוסיף בשדה של מספר הבית להזמנת תרופות באינטרנט 'אות' - הסבירו שאי אפשר! מקום ראשון?!!!!!

  10. יצחק

    חיי יום יום לא זוהרים על פניתי בתאריך 6.2.2025 המצורפת כאן לא זכיתי עד היום לתגובה כל שהיא למרות שהיא נקראה וזה לא מקרה יחיד: קופת החולים ואת פועלים לשיפור השרות אבל לא מצליחים להתמודד עם ענייני יום יום. כאשר אני מבצע בדיקות דם למשל אני מצפה לקבל תוצאות מהר ככל שניתן. בדרך כלל במהלך יום ביצוע לקיחת דם מקבל הודעה שישנן תוצאות כאשר אני נכנס לתיק הרפואי אני רואה את רוב התוצאות וישנם מספר תוצאות שלוקח יותר זמן עד לקבלת תוצאות. בחודשים האחרונים קיימת בעייה שלא מתקבלות הודעות על קבלת תוצאות וכאשר לאחר יומיים שלושה עדיין אין הודעה. כאשר אני פונה דרך המרפאה או לעיתים גם פניות הציבור אני לא זוכה לתשובה. באחת הפעמים ענו לי שקיימת תקלה במשלוח הודעות וזה לא נפתר. אני לא אתקשר כל יום למרפאה או אחפש מידע חדש בתיק הרפואי וגם לא אגיע כל יום למרפאה כדי לחפש תשובה. המטרה שלך לקדם את ההתנהלות של החולים והפחתת המגע האישי כאשר ניתן. בסופו של דבר אני מוצא את התוצאות החסרות בתוצאות הבדיקות הקיימות. כבר שאלתי האם ניתן לקבל את כל התוצאות בדף אקסל למשל ללא צורך להכנס לכל בדיקה מחדש כמו שנמצא במחשב של הרופא השולח. הבדיקות האחרונות בוצעו ב 27.1.2025

אירועים קרובים