בלו פרימיום הטמיעה מערכת CRM Siebel חדשנית של אורקל
בת שבע כברה, מנהלת אגף מערכות המידע בחברה: "השלמנו בזמן שיא של שלושה חודשים את שדרוג מערכת ה-CRM שלנו. שדרוג המערכת מביא עימו יתרונות רבים לא רק עבור צורכי החברה, אלא גם עבור לקוחותיה"

בלו פרימיום השלימה באחרונה בהצלחה את המעבר למערכת CRM Siebel גרסה 24 מבית אורקל (Oracle), במערך מוקדי השירות. החברה מברה, כי מדובר בפרויקט מורכב, שבוצע תוך שלושה חודשים בלבד. במסגרת הדיווח אמנם לא צוין היקף ההשקעות בפרויקט, אולם לפי ההערכות הוא עומד על מאות אלפי שקלים.
בלו פרימיום מקבוצת דוידוף מתמחה בניהול תביעות נזקי מים ושירותי דרך וגרירה בענף הביטוח, ובניהול פרויקטים במגזר הציבורי. פעילותה משרתת מאות אלפי מבוטחים המכוסים בביטוחי דירה ורכב, לצד חברות תשתית ושירותים מהמגזר הציבורי.
תשתית CRM Siebel תהווה מעתה שולחן עבודה מרכזי, המספק תמונת לקוח עדכנית ומלאה, 360 מעלות, החל מפתיחת קריאת השירות ועד להשלמת הטיפול. המערכת משתלבת באופן מלא עם מערכות הליבה של בלו פרימיום, תוך עדכון נתונים מאובטח ובזמן אמת. בנוסף, בחברה מציינים שורה של יתרונות בשדרוג מערכת ה-CRM הן לייעול תהליכי העבודה והן למתן חוויית שירות איכותית, מהירה ומדויקת יותר ללקוחות.
בת שבע כברה, מנהלת אגף מערכות המידע בבלו פרימיום, שהובילה את הפרויקט יחד עם צוות האגף, פירטה ואמרה: "השלמנו בזמן שיא את המעבר למערכת CRM חכמה ומשודרגת, שמביאה עימה יתרונות רבים במגוון רחב של מישורים, ובהם שיפור ביצועים, חוויית משתמש מתקדמת והוליסטית, יכולות אוטומציה משודרגות, שדרוג אבטחת מידע ואנליטיקה מתקדמת. שדרוג מערכת ה-CRM שלנו מוביל אותנו לעידן משודרג של ניהול קשרי לקוחות ולמימוש פוטנציאל עולם החדשנות".
תגובות
(0)