בזק: הרווח הנקי קפץ ב-43% ברבעון הראשון של השנה

הקבוצה פתחה את 2012 עם רווח נקי של 582 מיליון שקלים והכנסות שעלו ב-6% לכ-2.75 מיליארד ● הרווח הנקי של בזק למנייה קפץ ב-40% ● שאול אלוביץ', יושב ראש בזק: "זוהי תקופה מאתגרת לחברה, שמתמודדת עם שינויים רגולטוריים מקיפים בתחומי פעילותה השונים"

שאול אלוביץ', יו"ר קבוצת בזק

בזק פתחה את 2012 עם זינוק של 43% ברווח הנקי לעומת ירידה של 5.9% בהכנסות – כך עולה מהדו"חות הכספיים שפרסמה הקבוצה הבוקר (ד').

הרווח הנקי של בזק עמד בתום הרבעון הראשון של השנה על 582 מיליון שקלים לעומת 407 מיליון בתום הרבעון הראשון של 2011. ההכנסות הרבעוניות הגיעו ל-2.74 מיליארד שקלים בהשוואה ל-2.91 מיליארד. הרווח הנקי למניה קפץ ב-40% ועמד על 0.21 שקלים אל מול 0.15 שקלים.

עוד עולה מהתוצאות, כי הרווח של בזק לפני פחת ומסים גדל ב-20.8% ל-1.21 מיליארד שקלים לעומת מיליארד אחד ברבעון הראשון אשתקד. הרווח התפעולי זינק ב-27.8% ועמד על 850 מיליון שקלים בהשוואה ל-665 מיליון.

שאול אלוביץ', יושב ראש בזק, אמר לאחר פרסום התוצאות, כי "שוק התקשורת הישראלי הופך תחרותי יותר ויותר. האסטרטגיה של בזק היא להשקיע לטווח הארוך בתשתית מתקדמת, שירותים חדשניים ושירות, והיא הוכיחה עצמה ברבעון הראשון של השנה. מעבר לכך, זוהי תקופה מאתגרת לחברה, שמתמודדת עם שינויים רגולטוריים מקיפים בתחומי פעילותה השונים".

אלן גלמן, מנהל הכספים ומשנה למנכ"ל בזק, אמר ש-"הפעילות הקווית של הקבוצה רשמה צמיחה בהכנסות שמקורה בעיקר בביקוש לשדרוגי רוחב פס על גבי רשת ה-NGN ובעלייה במכירות תמסורת ושירותי דטה לעסקים. הצמיחה בפעילות הקווית קוזזה על ידי ירידה בהכנסות של פלאפון, שהושפעה מהשינויים הרגולטוריים שנכנסו לתוקף אשתקד ויצרו סביבה תחרותית במיוחד. מדדי הרווחיות של הקבוצה, כולל הרווח התפעולי, הרווח הנקי וה-EBITDA, צמחו כולם בשיעורים דו-ספרתיים לעומת השנה הקודמת, בעיקר בשל העדר הפרשה לפרישת עובדים ברבעון הראשון של שנת 2012. כמו כן, תזרים המזומנים ברבעון הראשון השתפר לעומת הרבעון המקביל והקודם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים