דדי דבורסקי, NessPRO: "מנמ"ר 'עיוור' לא יצליח לשרוד את השוק"

"מה שהכי חשוב עבור המנמ"ר הוא לדעת מה קורה עם מערכי המיחשוב שלו; רק כך הוא יוכל לדעת, לזהות ולטפל בתקלות במהירות, או טוב מכך - למנוע אותן ולדעת מהי חוויית המשתמש של לקוחותיו, החיצוניים והפנימיים", אמר דבורסקי, מנכ"ל NessPRO ● לדבריו, "על מנת להצליח בתפקידו, על המנמ"ר לקבל מידע רב אודות חוויית הלקוחות הפועלים מול מערכות ה-IT בארגון"

"הדבר החשוב ביותר עבור המנמ"ר הוא לדעת מה קורה עם מערכי המיחשוב שלו. רק כך הוא יוכל לדעת, לזהות ולטפל בתקלות במהירות, או טוב מכך – למנוע אותן ולדעת מהי חוויית המשתמש של לקוחותיו, החיצוניים והפנימיים. מנמ"ר 'עיוור' לא ישרוד בשוק התחרותי והדינמי של היום", כך אמר דדי דבורסקי, מנכ"ל NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל.

דבורסקי דיבר בפתחו של כנס שערכה החברה, בהפקת אנשים ומחשבים, בו הוצגו מוצרי אטרניטי (Aternity), אותה היא מייצגת בארץ. הכנס נערך היום (ג') ב-וינו סוקה בהרצליה פיתוח. מנחה האירוע היה דוד ביסמוט, מנהל תחום פתרונות ניטור וניהול ב-NessPRO, והגיעו אליו עשרות משתתפים.

לדברי דבורסקי, "על מנת להצליח בתפקידו, על המנמ"ר לקבל מידע רב אודות חוויית הלקוחות הפועלים מול מערכות ה-IT בארגון. ארגונים תחרותיים לא יכולים להרשות לעצמם פגיעה בשירות הלקוחות שלהם ובלקוח הסופי, כזו אשר נובעת מחוסר יעילות של ה-IT. המנמ"ר נדרש לקבל נתונים איך חווים המשתמשים את ביצועי היישומים ולבצע טיפול פרו-אקטיבי בבעיות וניהול רמת שירות מול המשתמשים העסקיים. הפתרון של אטרניטי מספק מענה לצרכים אלה".


צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

דוד ביסמוט, מנהל תחום פתרונות ניטור וניהול ב-NessPRO. צילום: קובי קנטור"בסוף 2011 ראינו צמיחה משמעותית במכירות של אטרניטי בישראל ואני מעריך שרוב הארגונים יטמיעו את המערכות הללו במהלך השנה הנוכחית וב-2013. כבר כיום, יותר מ-50 אלף תחנות קצה בארגונים בארץ מנוטרות על ידיהן", סיכם דבורסקי.

ביסמוט אמר, כי "הפתרונות של אטרניטי מספקים למנמ"רים יכולת להבין את הלקוחות – משתמשי ה-IT ומשתמשים עסקיים – שצורכים את שירותי ה-IT, והם מספקים למנמ"רים מפתח לקבלת החלטות". הוא הסביר, כי "המוצר מודד כל פעולה של משתמש עסקי מול היישומים המיחשוביים ומספק ניתוחים של תוכניות עבודה ודרכי פעולה. הכול נעשה במטרה לצמצם את זמני המסך וזמני ההמתנה".

בין השאר ציין ביסמוט את הפתרון של החברה עבור מרכזי שירות לקוחות. "תמונת מצב מלאה של חוויית המשתמש האמיתית מאפשרת למנהלי מרכזי השירות להבין בכל רגע נתון כיצד מתפקד מרכז השירות ומהם ההיבטים שנדרש לטפל בהם, על מנת לייעל את השירות, כגון קיצור זמני התגובה של המוקדנים", אמר.

ביסמוט סיים בציינו שיש לחטיבת מוצרי הניטור והניהול של NessPRO שני קווי פתרונות: פתרונות ניטור וניהול של המערכות עסקיות ופתרונות לניהול תהליכים חוצי ארגון, כגון ניהול תצורה, ניהול מצאי, או ניהול שינויים.

לאחר מכן הוצגו סיפורי לקוח של קומברס ופרטנר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים