One1 תטמיע מערכת ERP של אורקל בסרגון בפרויקט בהיקף 25 מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט תעלה גרסה 12 של המערכת, שתתמוך בפעילות העסקית הבינלאומית של סרגון ותאפשר התייעלות רבה יותר, בשל ניהול פרויקטלי ופיננסי משופר ● הפרויקט יכלול יישום של מודולים רבים בתחומים הפיננסיים, הלוגיסטיים, התכנון, הרכש, מלאי, ניהול רצפת הייצור, איכות, משאבי אנוש, ניהול פרויקטים ו-CRM

One1up, חברה בת של One1, תטמיע מערכת ERP של אורקל (Oracle) בחברת סרגון (Ceragon Networks) – כך נודע לאנשים ומחשבים. הפרויקט החל באחרונה ויסתיים בשלהי 2013, והיקפו עומד על 25 מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט תעלה גרסה 12 של המערכת. מהחברה נמסר, כי גרסה זו תתמוך בפעילות העסקית הבינלאומית של סרגון ותאפשר התייעלות רבה יותר, בשל ניהול פרויקטלי ופיננסי משופר. לצד אנשי אגף המכירות באורקל ישראל ילוו את הפרויקט מומחים טכנולוגיים מגוף התמיכה הבינלאומי של ענקית המיחשוב, שמתמחים בהטמעת מערכות ERP לספקיות ציוד תקשורת.

מספר המשתמשים במערכת ה-ERP צפוי לעמוד על מאות. במסגרת הפרויקט ייושמו מודולים רבים בתחומים הפיננסיים, הלוגיסטיים, התכנון, הרכש, מלאי, ניהול רצפת הייצור, איכות, משאבי אנוש, ניהול פרויקטים ו-CRM.

סרגון היא חברה בת בקבוצת רד שעוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות אלחוטיות בפס רחב. היא הוקמה בשנת 1996 ונסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ובנסדא"ק בניו-יורק.

קו המוצרים של סרגון משווק תחת השם המסחרי FibeAir וכולל ציוד תקשורת, אנטנות, חומרה ותוכנות המאפשרות קיבולת גבוהה, תמיכה במגוון תדרי רדיו מתחלפים, יכולות קידוד וקישור בין יחידות קצה על גבי רשתות. לקוחות החברה כוללים חברות טלפוניה, מפעילים סלולריים, מפעילי רשתות פרטיות וגופים עסקיים, והמערכת מאפשרת להם לספק מגוון שירותים הדורשים נפחים גדולים של מידע במקומות בהם אין שימוש ברשתות סיבים אופטיים וכן להקמת רשתות פרטיות עבור אוניברסיטאות, גופי צבא וביטחון, מוסדות פיננסיים, בתי חולים וקמפוסים. לסרגון משרדים ברמת החי"ל בתל אביב, ו-17 סניפים בעולם, ביניהם ארצות הברית, אירופה, הונג קונג, ניגריה, הודו, מקסיקו, ברזיל וסינגפור. מערכת ה-ERP תוטמע במטה החברה בארץ ובסניפיה בחו"ל. יושב ראש החברה הוא זהר זיסאפל והמנכ"ל שלה הוא עירא פלטי.

גורם המקורב לפרויקט אמר לאנשים ומחשבים, כי "ייחודה של הטמעה זו הוא במורכבות הרבה הנדרשת ביישום רב לאומי משולב ובזמן קצר יחסית. היתרונות העיקריים שסרגון תפיק ממערכת ה-ERP הם גמישות תפעולית רבה יותר ויכולת התאמה לצרכים המשתנים והדינמיים של חברה גדולה ומבוזרת גיאוגרפית. אני מעריך שסרגון תוכל לחסוך מיליוני דולרים בשנים הקרובות כתוצאה מייעול מערכי התכנון, הרכש, הייצור והלוגיסטיקה".

לא ניתן היה להשיג את תגובות אורקל ישראל וסרגון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים