תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם רונית קידר, מנהלת קבוצת ה-Commercial בסימנטק של ישראל, קפריסין ומלטה

לקראת כנס "2012 Technology Day" של סימנטק ישראל, 31 באוקטובר, מרכז האירועים והקונגרסים Avenue, קריית שדה התעופה

21/10/2012 13:08

מהו לדעתך המהלך החשוב שביצעה סימנטק השנה?
סימנטק ביצעה מספר רכישות חשובות השנה. הרכישות ממצבות את סימנטק שוב בחזית הטכנולוגיה בשני תחומים בעיקר, עם מענה לתחום ה-mobile, והשקת סדרת appliance הנותנת מענה אחסון וגיבוי ללקוחות המעדיפים turn key solution. בנוסף השנה האחרונה סימנה הצלחה אדירה של סימנטק בתחום מניעת דלף מידע, עם מספר רב של הטמעות בפרויקטים חשובים כמו גם מערכות SIEM (ר"ת Security Information and Event Management).

האם העלייה הניכרת בהתקפות ממוקדות על חברות וגופים מתחומים מגוונים במשק, משנה את הגישה של ארגונים בכל הנוגע להגנת נתונים, גיבוי, התאוששות מאסון וכדומה?
למרות שנהוג לחשוב כי הסכנה לארגון היא התקפות זדוניות מבחוץ, הרי ממחקר מקיף שנעשה, התגלה כי 80% מהסיכונים לארגונים מתרחשים דווקא "מבית"; מתוך הארגון – בין אם אלה עובדים חרוצים שלא מודעים כי באופן עבודתם הם חושפים את הארגון לסכנה, או עובדים בעלי גישה ומניע זדוני – השילוב המסוכן ביותר. סימנטק יודעת ונותנת מענה אבטחה לארגון מבפנים ומבחוץ.

אילו פתרונות טכנולוגיים מציעה סימנטק בתחום פעילותך, ועל אילו אתגרים הם עונים?
סימנטק הינה חברת אבטחת המידע הגדולה בעולם, עם למעלה מ-400 פתרונות. לחברה פתרונות רבים בתחומים שונים, אך הרעיון העומד בליבה הוא הגנה על המידע והאנשים – בין אם ההגנה נגד גניבת זהויות, ארכוב, גיבוי, או הגנה על ניידים – סימנטק מציעה פתרונות רבים לצורכי השוק המשתנים.

אירועים קרובים