תוכן שיווקי

לקראת אירוע | אגף מערכות המידע של משרד הבריאות עושה שימוש בדיווח מקוון שהוטמע ע"י ServiceWise

משרד הבריאות הינו המשרד הממשלתי הראשון בישראל שהטמיע פתרון מבוסס Salesforce.com ● נציג ממשרד הבריאות יטול חלק בפאנל שיתקיים במסגרת הכנס

23/10/2012 15:16
עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת, סרוויס-ווייז יישומים עסקיים

חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום CRM, שותפתה של Salesforce.com הבינלאומית בישראל, היתה אמונה על אפיון, פיתוח והטמעת פתרון לדיווח מקוון עבור אגף מערכות המידע של משרד הבריאות. המערכת מופעלת, מזה מספר חודשים, מעל גבי פלטפורמת Force.come Sites של סיילספורס.

משרד הבריאות נזקק למערכת תומכת שתאפשר דיווח מקוון הן מהצד התורם והן מהצד הנתרם, זאת עם החלת התקנה המחייבת לדווח על תרומות, מכל סוג, כספיות או שוות כסף, המתקבלות מכל גוף. המערכת מאפשרת לזהות ולהפריד בין תרומות כספיות ובין שאינן כספיות. ServiceWise פיתחה את הפתרון הנדרש מעל גבי פלטפורמת Salesforce.com, כאשר ממשק המשתמש שולב כחלק אינטגרלי מאתר האינטרנט של משרד הבריאות. המערכת, בתצורתה הסופית, מאפשרת לכל מוסד רפואי/חוקר/רוקח לדווח בצורה מקוונת על התרומות שקיבל במהלך השנה ובכך מספקת מענה לרגולציה.

שירה לב עמי, מנמר"ית משרד הבריאות, אמרה עם סיום הפרוייקט: "החוק מחייב כל גוף או גורם במערכת הבריאות, לדווח על תרומות כספיות ושאינן כספיות, שהתקבלו וכל תורם לדווח על תרומות שנתן. היום כל תורם או נתרם יכול להיכנס לאתר הבית של משרד הבריאות ולמלא באופן פשוט וקל את הפרטים המתחייבים מהחוק. התהליך מפורט ומספק הוראות מדוייקות למילוי הטופס הנדרש. העובדה שמדובר במערכת מקוונת חוסכת לנו זמן רב ומייעלת את העבודה, כמו גם את תהליך הבקרה. הבחירה במערכת מבוססת ענן איפשרה לנו פיתוח מהיר וזול ביחס לחלופות". נציין כי נציג משרד הבריאות יטול חלק בפאנל במסגרת כנס TLVForce של ServiceWise.

עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת בחברת סרוויס ווייז, אמרה: "Salesforce.com מעניקה גמישות בפיתוח אותה ניצלנו על מנת להתאימה, בתהליך מהיר, לדיווחים מקוונים באופן שמשרת ציבור משתמשים רחב. אנו גאים כי המשרד הממשלתי הראשון בישראל שבחר ליישם Salesforce.com, בחר בסרוויס וייז לאפיון, פיתוח והטמעה. אין לי ספק כי משרדים ממשלתיים אחרים ילכו בעקבותיו ואנו נראה בישראל יותר ויותר מערכות של סיילספורס".

להלן הלינק הישיר, כפי שמופיע באתר משרד הבריאות, לצרכי הדיווח

אירועים קרובים