תוכן שיווקי

לקראת אירוע | הביתן הישראלי בתערוכת סביט 5-9 למרץ 2013

הזדמנות ייחודית להתייצב בשורה אחת עם ענקי התעשיה העולמית - ולסגור עסקאות!

24/10/2012 14:06

חברת MIW מייצגת בישראל את תערוכת סביט 2013 שתתקיים בין ה-5-9 למרץ 2013, ומארגנת  בשת"פ עם קבוצת אנשים ומחשבים, מתחם משותף של חברות מישראל. החברות שמציגות בביתן נהנות ממיקום אסטרטגי, פגישות מאורגנות עם גופים מובילים שמוזמנים לעמדה הישראלית, פרסום ושיווק בישראל ובאירופה, שיתוף פעולה בין החברות ליצירת לידים וחשיפה להזדמנויות עסקיות.

CeBIT נחשבת לתערוכה הבינלאומית הגדולה והחשובה ביותר בתחום המיחשוב, טכנולוגיות המידע, תוכנה, חומרה, תקשורת, פתרונות שלמים וציוד היקפי. התערוכה מכנסת ראשי חברות  ואנשי עסקים ומקבלי החלטה  ונחשבת לתערוכה הבינ"ל המקצועית והרצינית ביותר  בתחום. בתערוכה מעל 6000 מציגים מ-60 מדינות ומעל ל-490,000  מבקרים מרחבי העולם, בשטח תצוגה שמשתרע על פני 500,000 מ"ר.

לדברי דוד חוה, מנכ"ל חברת MIW, את הביתן המתוכנן להתפרס על 40 מ"ר תנהל חברת MIW, בחסות קבוצת אנשים ומחשבים, שתסייע בחשיפה תקשורתית של הטכנולוגיות והמוצרים של החברות המשתתפות,  ובשותפות עם חברת אינליין סיילס הגרמנית, שמטפלת בתיאום פגישות ממוקדות והזמנת חברות מקומיות ואירופאיות לביתן.

לדברי אילת מור, מנהלת חטיבת האירועים הבינלאומיים בחברת MIW, בתערוכות ענק כמו סביט קיימת חשיבות רבה למיקום, נוכחות ובולטות שיווקית, אותה השגנו בעקבות הקשר הישיר שלנו עם הנהלת תערוכת סביט והסכם שיתוף הפעולה עימם. בנוסף אנו מלווים את החברות גם ברמה המקצועית ובכל הנוגע לקידום העסקי בחו"ל.

בסוף חודש אוקטובר יתקיים במשרדי אנשים ומחשבים מפגש לחברות המשתתפות לשם היכרות והצגת הפעילות המתוכננת. רישום ופרטים נוספים בכתובת הבאה.

אירועים קרובים