תוכן שיווקי

לקראת אירוע | רד האט מובילת הקוד הפתוח משלבת את פלטפורמת הענן OpenStack בפלטפורמת הלינוקס ובכלי הניהול

24/10/2012 14:44

רד האט, המובילה העולמית בתחום הלינוקס הארגוני, היא אחת מהמפיצים הקיימים של פלטפורמת הענן בקוד פתוח OpenStack, אשר מהווה את הבסיס למערכות תשתית כשירות (laaS). רד האט הכריזה כי תשלב את OpenStack בפלטפורמת לינוקס ובכלי הניהול, וכי היא פועלת להפצת הגרסה התפעולית הראשונה של Red Hat OpenStack Enterprise. מערכת ה-OpenStack של רד האט אינה רק מטפלת בייעול פרוייקטים אלא גם נמצאת בממשק עם כלים קיימים של פלטפורמת לינוקס.

רד האט מיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. בתאריך 7 בנובמבר עורכות מטריקס ורד האט כנס משתמשים אשר יציג את המגמות החדשות בתחום הלינוקס ובעולם רד האט.

בריאן סטיבנס, מנהל טכנולוגיות ברד האט, אמר כי "אפילו בעולם הלינוקס הרגיל, כאשר לקוחות מנהלים יותר מ-50 מערכות, זו הנקודה בה הם זקוקים למערכות אוטומטיות כדי לסייע להם לבצע הפעלה, הגדרה ועדכון. כלי ה-Satellite של רד האט נמצא בליבת הניהול של Enterprise Linux, והתוכנית היא להתאים את OpenStack  לאותו המודל. בצורה זאת עם Satellite תוכל להגדיר Nodes של OpenStack בין אם הם Nova או Swift. ה-OpenStack אינה טכנולוגיה חדשה לחלוטין אלא שכבת תיאום עבור המחשוב".

רד האט גם מתכננת לצרף רכיבים מאסטרטגיית הענן שלה יחד עם OpenStack. בין הרכיבים נמצאת טכנולוגית הפלטפורמה כשירות OpenShift וכן ה-CloudForms לניידות ענן. עם CloudForms, מנהלים מקבלים כלי ניהול עבור הרשאות ושליטה במשאבים ומכסות משתמשים.

לדברי מוטי הדס, מנהל קבוצת הקוד הפתוח במטריקס: "רד האט סיפקה הצצה ראשונה ל-OpenStack Enterprise בתחילת אוגוסט, כשהיא מתבססת על גרסת OpenStack Folsom שהפכה לזמינה באופן רשמי בסוף ספטמבר".

אירועים קרובים