תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Experis עושה שימוש במערכת ניהול פעילויות מבוססת סיילספורס.קום שהוטמעה ע"י ServiceWise

לקראת TLVForce, ועידת העסקים השנתית בה תארח ServiceWise את חברת Salesforce העולמית ● ServiceWise היא שותפתה העסקית של Salesforce ומתמחה במתן שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM, לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון ● זה קורה ב-12 בנובמבר 2012, במלון הרודס המחודש

24/10/2012 16:21
עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת, סרוויס-ווייז יישומים עסקיים

חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום CRM, שותפתה העסקית של Salesforce.com הבינלאומית בישראל, היתה מי שיישמה והטמיעה את מערכת CRM של Salesforce.com עבור חברת Experis מקבוצת מנפאואר, העוסקת בפיתוח פרויקטים, הכשרה והשמת עובדים בענפים טכנולוגיים בשוק הישראלי. Experis בחנה בזמנו מספר חלופות שיאפשרו לה לקיים במקביל דיווח, ניהול ומעקב ברמה גבוהה ופרטנית אחרי קווי הפעילות העסקית השונים. הפתרון שנבחר מבוסס Salesforce.com בהטמעתה של ServiceWise, נציגתה של סיילספורס בישראל.

ארז בנוביץ', מנכ"ל Experis, אמר עם סיום הפרוייקט: "כחברה העוסקת במגוון תחומים – פיתוח פרויקטים, הכשרת אנשי מקצוע והשמתם בחברות טכנולוגיות מובילות בארץ, שמחנו לבחור מערכת מתקדמת כמו סיילספורס הפועלת בענן. הבחירה בסרוויס וייז כחברה המיישמת נעשתה לאחר תהליך של בדיקות, והתבססה גם על התרשמות מיכולותיהם של מומחי החברה. בתהליך סופקו לנו הפתרונות הנכונים, מבלי להידרש לפיתוחים מסובכים, עד ליישום המערכת באופן האופטימאלי לצרכי Experis. תהליך האפיון בוצע מתוך חשיבה על כך  שהמערכת תוכל לתמוך בצמיחתנו והרחבת פעילותנו, תוך הוספה של יכולות בעתיד".

עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת בחברת ServiceWise, אמרה: "ההטמעה המוצלחת ב-Experis נבעה במידה רבה משני גורמים חשובים: השילוב הרציף של משתמשי הקצה בתהליך היישום, והיכולת שלנו לנצל את הגמישות הגבוהה של Salesforce CRM על מנת להתאים את מילון המושגים של ה-CRM למושגים העסקיים שרלוונטיים ל-Experis".

אירועים קרובים