תוכן שיווקי

לקראת אירוע | אינפורמטיקה הוצבה ברביע המוביל של גרטנר לשנת 2012 בתחום ניהול ישות מידע אחודה בארגון (MDM)

אינפורמטיקה מיוצגת בישראל על ידי קבוצת אמן

31/10/2012 16:32

חברת אינפורמטיקה, הספקית העצמאית המובילה בתחום אינטגרציית המידע, המיוצגת בישראל על ידי קבוצת אמן, הוצבה ברביע המוביל (Leaders Quadrant) ברביעי הקסם (Magic Quadrants) שמפרסמת חברת הייעוץ והמחקר המובילה גרטנר, מדי שנה. הקטגוריה בה הוצבה אינפורמטיקה הינה תחום ניהול ישות המידע האחודה בארגון (Master Data Management – MDM).

על פי כותבי דו"ח גרטנר, יצרנים המצויים ברביע המובילים מציגים תוצאות עסקיות ויכולות מובהקות וימשיכו להציג אותם בעתיד. ארגונים עושים שימוש בטכנולוגית MDM בתחום המידע כחלק מאסטרטגיית MDM שלמה, המהווה אף היא חלק מאסטרטגיה לניהול המידע הארגוני. אסטרטגיית MDM כוללת ניהול של מספר רשומות אב עיקריות, כגון רשומות לקוח, מוצר, נכס ארגוני, אדם או קבוצת אנשים, ספק ופיננסים.

משפחת מוצרי ה-MDM של אינפורמטיקה מספקת מידע עסקי חשוב בצורה אחודה ואמינה ליישומים אשר חברות מכל סוג וגודל זקוקות להם. אינפורמטיקה מהווה חברה מובילה בתחום זה וממשיכה לפתח אותו כל העת. בספטמבר השנה חשפה החברה פתרון MDM לתחום הענן (Cloud MDM) ויצרה פתרונות חיבוריות לפייסבוק ולרשתות חברתיות אחרות. כמו כן מספקת החברה פתרונות MDM לשימוש באייפד ופתרונות לתחום ה-Big Data.

"בעידן בו הלקוח במרכז, גישה אסטרטגית ברורה ויציבה להבנת הלקוח שלך הינה הכרחית", אמר דניס מור (Dennis Moore), סמנכ"ל בכיר לתחום ה-MDM באינפורמטיקה. המיקום שלנו בריבוע המובילים של גרטנר מאשר כי אינפורמטיקה מציעה ללקוחותיה את הפתרונות הטובים והחדשניים ביותר בתחום ה-MDM, לכל המגזרים. לקוחות סומכים על פתרונות ה-MDM שלנו ומשתמשים בהם כדי לחסוך בעלויות ניהול המידע, לשפר את ביצועי החברה ולקבל החלטות טובות יותר המבוססות על מידע אמין".

ינאי מילשטיין, מנהל תחום אינפורמטיקה בקבוצת אמן, אמר: "תחום ה-MDM מתחיל לצבור תאוצה גם בארץ. אם לפני שנה-שנתיים, ארגונים לא היו פתוחים להבנה של פרויקטים מסוג זה, הרי שכיום אנו רואים יותר ויותר גופים אשר שמים את הנושא על שולחנם. יתרה מכך, מספר לקוחות כבר החלו בפעילות בנושא ומקדמים פרויקטים. אנו רואים לקוחות אינפורמטיקה רבים בתחומי הפיננסיים, הבריאות ואף ארגונים ביטחוניים אשר MDM  כבר איננו רק Buzz Word עבורם, אלא קיים במסגרת תוכנית עבודה ארגונית. הרעיון הינו להשתמש במידע של המערכות הקיימות: במקום להשקיע סכומי עתק בעוד ועוד הסבות ורכישות של מערכות ניהול (לקוחות, מוצרים וכיו"ב), ניתן למקסם את המידע הקיים כבר בארגון על בסיס תפיסה ניהולית של ניהול המידע והקשרים בין ישויות המידע בין המערכות השונות. ארגון שהבין כי הפעולה הפשוטה של יצירת אמת אחודה עליה ניתן לסמוך (נתוני לקוח, מוצר, מיקום  וכיו"ב) מבין את הפוטנציאל האדיר בחסכון עלויות ובמתן ערך עסקי אדיר להגדלת רווחיות".

אירועים קרובים