תוכן שיווקי

לקראת אירוע | מכנס מיקרוסופט-Build לכנס סלע-SDP

סלע מביאה את הטכנולוגיה מכנס ההשקה המקצועי בעולם של מיקרוסופט ,Build ישירות לכנס המקצועי הגדול ביותר בישראל – SDP , כנס המפתחים הגדול של סלע

11/11/2012 15:21

זה עתה חזרה נבחרת מומחי סלע משבוע כנס Build במטה מיקרוסופט ברדמונד. נבחרת המומחים, שכללה 9 מובילים טכנולוגיים מתחומי ה-Client, ה-web וה-server, היא רק חלק מ-25 המרצים המתוכננים לכנס המפתחים הגדול של סלע SDP (ר"ת SELA DEVELOPER PRACTICE), שיתקיים ב-18 בנובמבר.

כנס Build התאפיין השנה בסימן Windows 8 – בניית אפליקציות, העלאתן ל- Windows Store ומכירתן. בכנס הכריזה מיקרוסופט כמו כן על Windows Phone 8, על תכולות חדשות ב-Windows Azure, ועל מגוון עצום של מכשירים ניידים ונייחים המריצים Windows 8. בכדי להפוך את החוויה למעשית ומלהיבה יותר, חילקה מיקרוסופט לכל משתתף בכנס טאבלט Surface RT המריץ Windows 8 וטלפון Nokia Lumia 920 המריץ Windows Phone 8. לצד ההתלהבות מהגאדג'טים החדשים, נהנו המשתתפים מעשרות הרצאות על פיתוח לטלפונים, טאבלטים ומחשבים ניידים, טכנולוגיות ענן, חידושים בפלטפורמת הווב של מיקרוסופט ונושאים רבים אחרים.

בעוד פחות משבוע מתקיים כנס המפתחים הגדול של סלע – SDP , ובו כבר ניתן יהיה לשמוע על טכנולוגיות חדישות אלו מפי מומחי סלע! כנס SDP הינו הכנס ה-13 שסלע מקיימת מזה 5 שנים והוא מיועד למנהלי פיתוח ראשי צוותים, מפתחים ומובילי עולם ה-IT בישראל. תוכנית כנס SDP מתמקדת בפיתוחי מיקרוסופט ו-.NET, ומביאה עמה חידושים טכנולוגיים עדכניים שהוצגו בכנס Build כגון – Windows 8, Windows Phone 8, Windows Azure, לצד טכנולוגיות מוכרות כגון: Task Parallel Library ו-ASP.NET MVC.

נבחרת סלע בכנס BUILD 2012

הכנס מתקיים כיום הרצאות מרוכז למקבלי החלטות, כמו גם ימי סדנא מעמיקים בטכנולוגיות מיקרוסופט השונות. בהרצאות ניתן למצוא מומחים עולמיים של סלע  – MVP's של מיקרוסופט וכן מרצים ויועצים בכירים שהינם נואמים פופולאריים בכנסים בעולם. השנה כנס SDP התמלא עד אפס מקום ולסדנאות השונות נרשמו למעלה מ-1300 איש!

סשה גולדשטיין, CTO קבוצת סלע, מוסר כי "בכנסים אלו, סלע מביאה את החידושים האחרונים מכנסים שנערכים בחו"ל, כאשר מטרתה היא להמשיך ולהכשיר עובדים בהתאם להתפתחויות ולצרכים הטכנולוגיים של תעשיית ההיי-טק".

בשבוע הבא, נפגשים ב-SDP לחוויה טכנולוגית ייחודית במינה!

סלע הינה מרכז ידע מוביל בישראל לתעשיית ההיי-טק וה-IT הפועלת בשני מישורים עיקריים: בית תוכנה ומרכז הדרכה. סלע הוקמה ב-1990 והעקרונות המנחים אותה הינם חדשנות בדגש על פרקטיקה ואיכות. לסלע למעלה מ-800 לקוחות פעילים בשוק המקומי והעולמי – קנדה, ארה"ב, סינגפור, הודו ואירופה. בית התוכנה של סלע מספק שירותי פיתוח תוכנה, בדיקות תוכנה, ייעוץ, מיקור חוץ, הקמת מרכזי פיתוח ומעבדות בדיקה ועוד. מרכז ההדרכה מספק שירותי הדרכה, כנסים, בתים פתוחים וימי עיון. כמו כן סלע הינה מרכז הדרכה מוסמך מטעם החברות מיקרוסופט, Adobe וAutodesk, וכן מרכז בחינות רשמי להסמכות מטעם ארגון ISTQB העולמי. ייחודה של סלע הוא בשילוב המנצח של בית תוכנה ומכללה בה סגל מומחים בעלי שם עולמי, לכן היא נודעה כמובילת שוק ההדרכות לתעשיית ההייטק באיכות הייחודית שהיא מספקת ללקוחותיה.

אירועים קרובים