תוכן שיווקי

לקראת אירוע | סביט 2013: המתחם הישראלי יוצא לדרך!

11/11/2012 16:40

הביתן הישראלי בתערוכת סביט 2013  יוקם באולם 6, באגף CeBIT PRO המוקדש לפתרונות מחשוב לעסקים בדגש על חדשנות ונוחות שימוש והטמעה.

תערוכת CeBIT המתקיימת מדי שנה בהנובר שבגרמניה, נחשבת לתערוכת האלקטרוניקה והמחשבים המרכזית בעולם עם מעל ל 6,000 מציגים מציגים ומאות-אלפי מבקרים מרחבי העולם. היתרון העיקרי של סביט על פני תערוכות מקצועיות המיועדות לברנז'ת אנשי המקצוע בלבד הוא השואו הענק אליו מגיעים כל בכירי עולם העסקים הטכנולוגי, כמו גם כל כלי תקשורת המכבד את עצמו מאירופה ומן העולם. במקרה של סביט יש אמת בקלישאה ש'אם אתה לא שם אתה לא קיים' – לפחות מבחינת התקשורת.

התערוכה היא אבן שואבת לבכירי ממשל מרחבי אירופה וכמובן למאות אלפי מבקרים מן השורה הנוהרים לחזות במו עיניהם בטכנולוגיות שיעצבו את העתיד – ובסלבס המציגים אותן.  תחת קורת הגג של התערוכה מתקיימים שלל אירועים, כנסים וועידות מקצועיות בהשתתפות השמות הגדולים בעולם הטכנולוגיה.

היוזמה להקמת המתחם הישראלי היא פרי שיתוף פעולה בין הנהלת סביט ובין חברת MIW הישראלית, המתמחה בפיתוח עסקי בינלאומי, ובחסות קבוצת אנשים ומחשבים. החברות המציגות בביתן המשותף נהנות ממיקום אסטרטגי, מתחם מכובד, נוכחות בולטת, פרסום, שיווק ויחסי ציבור בישראל ובגרמניה .

"המתחם הישראלי מעורר סקרנות רבה ומארגני התערוכה מקדמים את הביתן בערוצי השיווק של התערוכה  כולל פרסום המתחם הישראלי באתר הבית של סביט 2013", אומרת אילת מור מ-MIW. "זו הזדמנות ממשית להיפגש ולפתוח ערוצי שיווק ומכירה באירופה, וכן עם גופים מובילים אותם אנו מזמנים ישירות לעמדה הישראלית, ליצירת לידים ולקוחות פוטנציאלים חדשים".

דוד חווה, מנכ"ל MIW, מסר כי במסגרת ההתארגנות לקידום החברות מופק סרטון וידאו על כל חברה שישמש לקידום החברות גם בהמשך מול המפיצים והגופים השותפים של חברת MIW באירופה, ארה"ב ודרום אמריקה.

להרשמה לביתן ולקבלת פרטים נוספים

אירועים קרובים