"שוק התקשורת הישראלי מתכנס למבנה מרובע המכיל את הקבוצות – בזק, סלקום, פרטנר והוט"

"כמו בעולם, גם בישראל התחרות גוברת בכל פלחי השוק, ומתרחשים תהליכי קונסולידציה של חברות תקשורת ונוצרים גושי תקשורת חזקים", אמר פיינגולד בהרצאה בפני המשתתפים בקורס המנמ"רים של ג'ון ברייס הדרכה בשיתוף קבוצת ThePeople ● בהרצאתו סקר פיינגולד את האבולוצייה של עולם התקשורת

"כמו בעולם, גם בישראל התחרות גוברת בכל פלחי השוק, ומתרחשים תהליכי קונסולידציה של חברות תקשורת ונוצרים גושי תקשורת חזקים. נראה, כי שוק התקשורת בישראל הולך ומתכנס למבנה מרובע הכולל את קבוצת בזק, קבוצת סלקום/IDB, קבוצת פרטנר שטרם התגבשה והוט", אמר עידן פיינגולד, מנכ"ל Comm-IT Technology Solutions, המתמחה בתקשורת, בהרצאה בפני המשתתפים בקורס המנמ"רים של ג'ון ברייס הדרכה בשיתוף קבוצת ThePeople. לדבריו, "בשוליים פועלים עוד מספר שחקני משנה, כמו מירס, 012 סמייל ו-018 אקספון".

בהרצאתו סקר פיינגולד את האבולוצייה של עולם התקשורת, מרשתות הטלפוניה המסורתיות ועד רשתות מתקדמות מבוססות פרוטוקול IP, דיבר על מגמות בשוק, והדגיש בפני המנמ"רים לאילו טכנולוגיות כדאי להם לשים לב. פיינגולד הצביע על תחילתה של מהפכת ה-IP Over Everything. "בעקבות מהפכה זו, בשנים הקרובות תתחזק מגמת הלכידות באמצעות טכנולוגיות כמו FMC (ר"ת Fixed Mobile Convergence), ה-FTTH (סיבים לבתים), VoB – קול על הפס הרחב, כולל בסלולר וב-WiFi, IPTV, טלוויזיה אינטרנטית, ו-WiMAX".

לסיכום אמר, כי "עם סיום תהליך המיזוגים והרכישות בשוק המקומי, והתגברות התחרות תרשם ירידת מחירים לצד התייעלות פנים ארגונית. ארגונים יוכלו לחסוך ברמה של עשרות אחוזים בהוצאות התקשורת, אם יבצעו תהליך של ניתוח הוצאות, תכנון נכון של מהלכי הצטיידות ושיפור התקשרויות עם ספקים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים