ארה"ב: עלייה במספר הילדים הנקראים על שם מוצרי אפל

יותר ויותר הורים נותנים לילדיהם שמות כמו סירי או מק - כך עולה מרשימה של המרכז לילדים בארה"ב, שסוקרת כחצי מיליון הורים ● גם מתחרותיה של אפל ברשימה - 6 ילדים נקראו השנה על שם גוגל, ו-7 אחרים על שם התוכנה אקסל

האם הייתם קוראים לבן או לבת שלכם תפוח על שם ענקית הטכנולוגיה אפל (Apple), או סירי (Siri) על שם מנוע החיפוש הקולי במכשירי ה-iPhone וה-iPad? בארץ זה אולי לא יקרה, אבל בארצות הברית השם אפל עלה ב-585 מקומות ברשימת השמות הניתנים לבנות, עם גידול של 15% לעומת השנה שעברה.

הרשימה, שהוצגה על ידי המרכז לילדים (BabyCenter) כבכל שנה, הציגה את השמות שניתנו לילדים בארה"ב על ידי כ-450,000 הורים שנרשמו לאתר. לצד העלייה המשמעותית בשם אפל, שעדיין רחוק מרשימת 100 השמות המובילים, גם השם מק (Mac) צבר תאוצה עם עליה של 12% ברשימת שמות הבנים. סירי רשם עלייה של 5% ברשימת שמות הבנות, אבל הוא עדיין משתרך במקום ה-1,494 ברשימה, עם שכיחות של 76 למיליון בנות. בשיאו, ב-2009, השכיחות עמדה על 137 בנות לכל מיליון.

לא רק המוצרים של אפל מופיעים ברשימת השמות שניתנים לילדים בארצות הברית. שישה ילדים זכו לשם גוגל (Google), ו-7 אחרים זכו להיקרא על שם התוכנה אקסל (Excel) של מיקרוסופט (Microsoft). ולא, אף אחד לא קרא לילד שלו, עדיין, מיקרוסופט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים