תוכן שיווקי

לקראת אירוע | חברת איפרוק סולושנס תציג פתרונות לאופטימיזציה של תשתיות וסביבות משתמשים ב- Virtualization 2012

הפתרונות מאפשרים חסכון של עד 20% בעלויות המחשוב ושיפור של 25% בתפוקות משאבי המחשוב הארגוניים

02/12/2012 15:07

חברת איפרוק סולושנס (eProc Solutions), מפתחת ומיישמת פתרונות לניהול ואופטימיזציה של משאבי זיכרון ומעבדים בסביבות וירטואליות, תציג באירוע Virtualization 2012 פתרונות חדשים לאופטימיזציה של משאבי תשתיות הארגון וסביבות המשתמשים. הפתרונות מיועדים לאפשר לארגונים שהטמיעו סביבות וירטואליות לבצע מיטוב דינמי ויעיל של משאבי המחשוב הארגוניים בדטה סנטר ובסביבות המשתמשים, לחסוך בעלויות המחשוב ולספק זמינות מירבית לכלי המחשוב ולמערכות הארגוניות. פתרונות איפרוק סולושנס הוטמעו בארגוני אנטרפרייז, ביניהם: תעשיות בטחוניות, ארגוני פיננסים וביטוח, בריאות, תיירות ומגזר ציבורי.

אורן רוזן, מנכ"ל חברת איפרוק סולושנס: "הצורך לנהל את המשאבים ותשתיות הארגון הוא צורך תמידי, שרק הולך ומתגבר ככול שהסביבות – הן ברמת הדטה סנטר וברמת המשתמשים – הופכות למורכבות יותר. הפתרונות שנציג מאפשרים לארגונים לספק למשתמשים את משאבי המחשוב שהם צריכים לביצוע המשימות תוך זמינות מקסימלית של המערכות הקריטיות לתפקודם. כול זאת תוך אופטימיזציה של המשאבים הקיימים, היכולת להפיק יותר מהתשתיות הקיימות ומתן מענה לדרישה לחסכון בהוצאות התפעוליות של מערך המחשוב בארגון". רוזן הוסיף כי "איפרוק סולושנס הנה שותפה עיסקית של הספקים המובילים בשוק: מיקרוסופט, סיטריקס ו-Vmware והפתרונות שלנו מאפשרים חסכון של עד 20 אחוזים בעלויות המחשוב ושיפור של עד 25 אחוזים בתפוקות משאבי המחשוב הארגוניים".

הפתרון לניהול ביצועי משאבים eProc Performance Manager מאפשר לארגון שהטמיע תשתיות וירטואליות וסביבות שרתי טרמינל להתגבר על בעיית ה"תחרות" של משאבי המעבדים והזיכרונות. תחרות זו פוגעת ביציבות המערכות, מורידה את רמת הביצועים שלהן ומקשה על צוותי המחשוב לספק את רמת השירות לה הם מחויבים למשתמשי הקצה. הפתרון מנהל את עומסי העבודה באופן דינמי המאפשר ליישומים הארגוניים לעבוד בצורה חלקה תוך מתן עדיפות להמשך עבודתן של המערכות שהוגדרו כקריטיות לפעילויות הליבה של הארגון. הפתרון פועל ברקע ומוודא שכל היישומים והתהליכים הפעילים יקבלו אך ורק את כמות הזיכרון אותה הם צריכים. כמו כן, הוא משפר את ביצועי השרתים על ידי הפחתת השימוש בקריאות לדיסק הקשיח ושימוש אופטימלי בקובץ ההחלפה. הפתרון מאפשר למנהל התשתיות בארגון לבצע אופטימיזציה של השימוש במשאבים, ולבצע העדפה של משתמשים שהארגון מגדיר כקריטיים בגישה למשאבי הארגון.

הפתרון לניהול סביבות משתמשים eProc Workspace Manager מאפשר לארגון לתמוך במעבר למערכות הפעלה חדשות ולסביבות עבודה וירטואליות (VDI). הפתרון מאפשר ניהול קל ויעיל בסביבות העבודה של משתמשי הקצה. הפתרון כולל יכולות לניהול הצריכה של משאבים בידי משתמשי הקצה, כך שמשתמש קצה אחד הצורך משאבים להרצה של יישום עסקי אחד לא יפגע בביצועים של יתר היישומים והמשתמשים העובדים על אותה תשתית משותפת. הפתרון עובד עם כל תצורות מערכות ההפעלה כמו: Windows Server 2003/2008/2012, Windows XP/7/8, הפועלים בטכנולוגיות 32 ו-64 ביט. כמו כן, הפתרון של איפרוק סולושנס משתלב הן עם הטכנולוגיות הוירטואליות ועם שולחן העבודה והיישומים של הספקים המובילים בשוק. הפתרון גם כולל יכולות לניהול פרופילי משתמש, אפשרות להוסיף או לשנות חוקים בזמן שהמשתמש עובד (Live Profile), מנגנון לסינון חוקים, הגבלת גישה ליישומים, שליטה בהדלקה וכיבוי של מערכות הקצה, ניהול סיסמאות ועוד.

אודות פתרונות איפרוק סולושנס
לפניות

אירועים קרובים