תוכן שיווקי

לקראת אירוע | אריק לב, DATAMANAGE: הוירטואליזציה הגיעה לעולם ה-DATABASE

02/12/2012 15:56

במסגרת כנס Virtualization 2012 שמתקיים מחר באירפורט סיטי, תציג חברת התוכנה האמריקאית DELPHIX, את פיתרון הוירטואליזציה שלה לעולם הדאטה בייס. חברת DELPHIX פיתחה פתרון המאפשר למסד הנתונים של עותק המקור בסביבת הייצור להיות משובט או משותף בין הרבה משתמשים שונים, באופן שאינו דורש השקעה משמעותית בשטח אחסון נוסף וכן ניתן להקים את הסביבה באופן מיידי, גמיש ודינמי.

פתרון DELPHIX הוא מכשיר וירטואלי שניתן להתקין על כל VMware ESX hypervisor והוא תומך במסדי נתונים של Oracle ומסדי נתונים של SQL Server, הפתרון הוא SOFTWARE APPLIANCE. הוא אינו מצריך חומרה ייעודית, אינו תלוי ביצרן STORAGE והוא פועל באופן שקוף לחלוטין עם כול תשתית של חומרת אחסון שקיימת באירגון.

אריק לב, מנכ"ל DATAMANAGE, נציגי DELPHIX בישראל: "תחום הווירטואליזציה נוגע כיום כמעט בכול ההיבטים התשתיתיים של הדאטה סנטר באירגוני IT. עם זאת, שכבת מסד הנתונים היא אזור שברובו נשאר בעולם הפיזי והוא יוצר אתגרים לא מעטים ביכולת ובצורך לספק למשתמשים באירגון, מידע זמין, דינמי ומהיר במטרה לתמוך בתהליכים העסקיים של האירגון. בכול ארגון המשתמש ביישום של מסד נתונים לסביבת הייצור שלו, קיים צורך לקיים ולתפעל סביבה מורכבת של תשתיות חומרה ותוכנה שיתמכו במסד הנתונים. על מנת לשמר את מסד הנתונים של האירגון באופן מעודכן וזמין, נדרשים ארגונים לייצר עותקים של סביבות הייצור לצורך: בחינת סביבות, פיתוח של סביבות, בדיקה של סביבות, הרצת דוחות ועוד".

"השימוש בתוכנת DELPHIX מבטל את הצורך בניהול מורכב של בקרת שינויים, בצורך לבצע התאמה דינמית של תשתיות החומרה בארגון ובצורך להמשיך ולנהל תהליכים מורכבים מצד אנשי התמיכה. תוכנת DELPHIX מבצעת וירטואליזציה של קבצי המידע בתוך מסד הנתונים על ידי יצירת עותק בודד, דחוס מאוד של הבלוקים של המידע המקורי, מרגע זה הקמת הסביבות נעשית באופן וירטואלי כאשר כול עותק חדש, מוקם באופן מיידי ואינו יוצר דרישות לנפח אחסון מלא כי אם רק לאותם בלוקים שהשתנו באופן אינקרמנטלי".

פתרון DELPHIX מוטמע כיום ביותר מ 100 אירגוני ENTERPRISE בעולם, רובם מרשימת FORTUNE 500, כגון: FACEBOOK, INFORMATICA, DEUTSCHE BANK, P&G ועוד. הטמעת פתרון DELPHIX אינו מורכב וההחזר על ההשקעה הוא מהיר ומיידי, בשל החיסכון הניכר בנפח האיחסון ובזמני הפיתוח וההקמה שמתקצרים בסדרי גודל. הפתרון נמצא כרגע בתהליכי POC במספר אירגונים גדולים בישראל, ביניהם, בנקים חברות סלולר וחברות ביטוח.

אירועים קרובים