תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | טל פרנק, מנכ"ל משותף Incentives Solutions: "בניהול נכון של תגמול ותמריצים יגדיל הארגון את מכירותיו גם בזמן מיתון"

מערכת לניהול תגמול ותמריצים לנציגי מכירה, פרי פיתוחה של Incentives Solutions, היתה מבין המערכות שזיכו את קופ"ח כללית מושלם בפרס מצטייני המחשוב ל-2012 ● ריאיון עם טל פרנק, מנכ"ל משותף ב-Incentives Solutions

24/12/2012 16:39

מהי מערכת לניהול מדידת ביצועים ותמריצים? האם באמת יכול כל ארגון לסייע לעובדיו להרוויח יותר וגם לייצר הכנסות נוספות לעצמו?
בהחלט כן! זהו אתגר בר השגה ע"י המערכת המאפשרת לארגון להציב יעדים פרטניים לכל עובד; במכירות, בשירות לקוחות ובשרשרת האספקה. יתרה מכך, המערכת נותנה את ההגה לכל עובד ומנהל, לכוון להגדלת הכנסות, לשפר ביצועים, וכתוצאה מכך להרוויח יותר, וכך כמובן שגם הארגון מוכר ומרוויח יותר. המערכת מאפשרת להשיג מעקב יומיומי ושוטף אחר התקדמות היעדים גם ע"י העובד עצמו, כש"הבשורה הגדולה" שלנו היא שקיפות התמריץ האפשרי מראש, כחלק מתפיסת התגמול והשגת היעדים של הארגון.

היום הכל דינאמי ומשתנה ללא הרף: היעדים, המוצרים, הלקוחות. המערכת עוזרת להשתנות בהתאם, לעמוד בקצב השוק וליצור יתרון תחרותי. כך שכמתרחשים שינויים, נדע לשמור את איש המכירות והשירות ממוקדים ביעדיהם החדשים, תוך כדי תנועה. המערכת מדרבנת את העוסקים במלאכה להתמקד במה שחשוב נכון להיום.

תאר תרחיש של בעל תפקיד שיושב מול גיליונות אקסל וחושב: למה אני צריך להרים טלפון ל-Incentives Solutions?
התרחיש נכון למספר בעלי תפקידים בארגון:

סמנכ"ל הכספים – שמביט בגיליונות האקסל וקשה לו, או שאינו יודע מי קיבל, כמה ולמה. מתוך האקסלים האינסופיים והוא אינו יכול לרדת לרזולוציה פרטנית ולקשור בין סיבה לתוצאה. גם יכולת הבקרה שלו לוקה בחסר.

סמנכ"ל מכירות או שירות – הפועל עפ"י תוכנית עבודה שנתית וקמפיינים עונתיים. החשוב ביותר עבורו הוא להניע את העובדים הפנימיים והסוכנים החיצוניים בשוטף. אין מה לחכות לסוף החודש או הרבעון כדי לתקן ולשנות.  צריך להניע את העובדים בזמן אמת, באופן שוטף ובונה. המערכת מאפשרת לתקשר עם העובד ברמה המיידית, להניע אותו לפעולה ולהבהיר לו מה יוצא לו מזה. המיידיות ביכולת למדוד את אחוזי העמידה ביעד, כמו גם להעביר נתונים לעובד ולסייע בידו לשפר את ביצועיו בו ביום, קריטית למקסום הביצועים.

Incentives Solutionsמנמ"ר – בהיעדר המערכת שלנו, המנמ"ר מוצא עצמו בדילמה: להתעלם מכך שהארגון "פיתח" מערכת מבוססת אקסלים ופעולות ידניות לא מבוקרות לנושאים כספיים של תמריצים ויעדים, או לחלופין להתמודד ולסייע? ואז הוא מוצא עצמו מול שינויים בלתי פוסקים במדיניות היעדים והתמריצים- שינויים שבהעדר מערכת גמישה וייעודית מחייבת את מעורבות אנשי הפיתוח שלו אינטנסיבית.

סמנכ"ל משאבי אנוש – ההון האנושי הוא אחד מהנכסים הגדולים של הארגון שמשקיע זמן רב לקלוט את הטובים, לשמר את המצויינים ולהמריצם הלאה.

מה החוזק של אינסנטיבס סולושנס בשוק המקומי?
אנו חברה ייעודית לנושא זה בלבד. כל המשאבים שלנו מופנים כדי ליצור ערך ללקוחותינו ולהעלאת ערך העובד וניהול תמריצים. אנו גאים בניסיון מצרפי של מאות שנות ניסיון ותוך פרק זמן קצר מסוגלים לתת משוב לארגון כיצד לנהל את התוכניות שלו. כל דרישה מקצועית מקבלת מענה במסגרת גוף המחקר והפיתוח שלנו, כולם כאחד נמצאים במרכז בישראל. אנחנו כחול לבן.

2012 היתה מצויינת. מה אתה צופה לכם 2013?
ב-2012 הרחבנו הפעילות ב-25%, בין היתר בעזרת שירות הענן ללקוחותינו בארץ ובחו"ל. נבחרנו פעמיים ע"י גרטנר כחברה המבטיחה בתחום. הפרוייקט שלנו זכה בתחרות מצטייני המחשוב, שיפרנו תהליכים משמעותיים במערכת לטובת משתמשי הקצה. ב-2013 השירות בענן יתרחב ויאפשר ליותר לקוחות ליישם את המערכת. נתרכז בהמשך פיתוח המוצר למינוף תפיסת ה-Social  בארגון. אני צופה כי בעקבות המיתון חברות יחפשו דרכים להתייעלות תפעולית ושיפור ביצועים במכירות ובשירות כדי למקסם משאבים ולשפר רווחיות. דווקא בתקופת מיתון שמירת המצויינים והנעתם לפעולה הופכת להיות חשובה יותר עבור ארגונים. המערכת מאפשרת להגדיל מכירות גם בזמן מיתון וזה אחד מיתרונותיה. הצפי הוא לגידול של 50% בפעילות החברה שלנו.

אירועים קרובים