תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | קומדע זכתה ב-IT Awards 2012 בגין הטמעת מערכת Secured Single Sign On ב-ECI

31/12/2012 14:33

מערכת ה-SSO (ר"ת Single Sign On) שהוטמעה בהצלחה ע"י קומדע בשיתוף הצוות הטכני של חברת ECI, בראשות יובל אילוז, זכתה בפרס במסגרת תחרות ה-IT Awards היוקרתית של קבוצת אנשים ומחשבים לשנת 2012. מערכת Secured Single Sign On מאפשרת הזדהות אחת ויחידה אל מול מספר רב של מערכות מידע. במהלך יום עבודה נדרש העובד להזדהות מספר פעמים על מנת לעבוד מול המערכות הארגוניות השונות: בעת הכניסה למחשב, בעת כניסה למערכות מידע ולמערכות משתמש פנימיות – נדרש העובד להיכנס תוך שימוש בריבוי של יוזרים וסיסמאות, מערכת ה-SSO מזהה את העובד בהזדהות אחת חזקה ומספקת של הסיסמא שלו לכל יתר האפליקציות תוך התבססות על אותה הזדהות ראשונית מול מערכת ה SSO.

מערכת דינמית הניתנת להתאמה בהתאם לצרכי אבטחת המידע של הארגון
תמי לנצקרון, סמנכ"ל המכירות של קבוצת קומדע, מסבירה: "גופים גדולים הולכים לאיבוד בסבך ניהול הזהויות והסיסמאות השונות של כלל המערכות, והמשתמשים נאלצים לנקוט בשיטות שמירה שונות של סיסמאות שרק מפחיתות את אבטחת המידע בארגון למרות המאמצים הרבים המושקעים בשדרוגו. חברות המעוניינות להעלות את רמת האבטחה עבור אפליקציות ומערכות בעלות אופי רגיש יכולות לקבל מענה מצויין באמצעות מערכת המותאמת לצרכיהן עם מנגנוני אבטחה חזקים כמו מנגנון זיהוי ביומטרי, שימוש בכרטיס חכם, או One Time Password וכיוצ"ב".

ממשק אחד – חיסכון בשעות עבודה
הזדהות אחת מול כלל מערכות משתמשים ומערכות המידע בארגון וניהול כל האפליקציות תחת ממשק אחד – חוסכת זמן רב ועלויות המגולמות בשעות העבודה של העובדים בחברה. "יתרה מכך", מסביר לנו יוני שטפן, מנהל מערכות בחברת קומדע, "החיסכון בזמן המבוזבז על ריבוי פניות עובדים לאגפי תמיכת המחשוב וצוות ה-HD בנושא אובדן סיסמאות ויוזרים מצומצם לאין ערוך בזכות השימוש בסיסמא אחת וביוזר אחד לכל עובד". המשמעות הפיסקאלית של צמצום הפניות לאגף המחשוב נאמדת בחיסכון של עשרות אלפי דולרים בשנה".

חדשנות ומובילות טכנולוגית
ECI החלה בהטמעת מערכת ה-Single Sign On המאפשרת גישה יעילה, מהירה וחסכונית למערכות המחשוב בחברה, תוך עמידה ברגולציה קפדנית, חוסכת לארגון עשרות אלפי דולרים בשנה בצורת שעות עבודה, הופכת את שגרת העבודה לנוחה ויעילה יותר עבור העובדים וזאת במקביל להבטחת סביבת עבודה בעלת מאפייני אבטחת מידע מחמירים. שילוב מערכות המידע ומערכות המשתמש בארגון, שלא אמורות לעמוד בממשק אחת עם השנייה הוא צעד ייחודי ופורץ דרך ומאפשר מתן "חבילת עבודה" מלאה לכלל עובדי החברה.

אודות קומדע
חברת קומדע הוקמה ב-1985 ומאז מובילה בפתרונות אבטחת מידע ותקשורת לשוק הישראלי. קומדע חלוצה ופורצת דרך ביצירת עולם בטוח יותר לארגונים ולמשתמשי מחשב, מפתחת ומיישמת טכנולוגיות חדשניות לארגונים ואנשים לשימוש מאובטח תוך שמירה על פרטיותם. חברת קומדע מונה כ-135 עובדים, ושומרת לאורך 27 שנותיה, על רמה גבוהה של יכולות הפיתוח, האינטגרציה והשרות, ועל רמה ואיכות הפתרונות, המוצרים והכלים אותם החברה מספקת. דרך צוות מקצועי של מנהלי לקוחות ודרך רשת נרחבת של שותפים עסקיים, מספקת קומדע פתרונות ללקוחות IT גדולים ובינוניים בארץ. לחברת קומדע מגוון טכנולוגיות רחב, המאפשר התאמה מושלמת לדרישות הלקוח ומספקת פתרונות שלמים מקצה לקצה לגופים הגדולים במשק, החל מפתרונות תקשורת, תוך התמקדות ביישומם של כל רכיבי אבטחת מידע ברשת.

אירועים קרובים