תוכן שיווקי

אורן לשם, מנכ"ל FreeForm: "אילוצי התקציב המאפיינים את שנת 2013 והרצון להוכיח ROI כתנאי להשקעה, מהווים מבחינתנו נקודת פתיחה מצוינת בעת בחינת המוצר על ידי הארגונים"

02/01/2013 13:30
אורן לשם, מנכ"ל FreeForm

"יותר ויותר מנמ"רים מבינים כי לצד האתגרים הטכנולוגיים/תפעוליים, עליהם לספק ערך מוסף אמיתי ולסייע לארגון לשפר את השורה התחתונה. הארגונים מתחילים להפנים את עוצמתו ותרומתו של פלט פרסונאלי וחכם בכל ערוצי התקשורת עם הלקוחות. אילוצי התקציב המאפיינים את שנת 2013 והרצון להוכיח ROI כתנאי לבחינת המוצר, מהווים מבחינתנו נקודת פתיחה מצוינת. זאת עקב מודל תמחור הוגן והחזר השקעה מהיר שאנו מוכיחים ללקוחותינו".

אורן לשם, מנכ"ל החברה, מוסר, כי "הארגונים מבינים היום, שעליהם לשלב את המסרים השיווקיים, לא רק בחשבוניות הבילינג, אלא בכל ערוצי הקשר ללקוח: במכתבי לקוח, בסיכומי מכירה, תוצאות מעבדה ואף בדף המידע, הניתן ללקוח בעמדת שירות/ כספומט. ברור כי יש לפנות אליו באופן אישי ולהתאים לו את המסר השיווקי הרלוונטי. כדי להניע אותו לפעולה נדרש להציע לו את ההצעה המתאימה ביותר, בנקודת קבלת ההחלטה שלו.

לאחר "שריקת הפתיחה" של 2013, FreeForm מסכמת שנה פורייה, כשגולת הכותרת היא זכייתה במכרז ניהול פלט ארגוני באחד הגופים הגדולים במשק. זכייה המהווה "חותמת" נוספת לאיכות המוצר ויתרונותיו המובהקים.

…ובנוסף…

•    חתימה על הסכם שתוף פעולה עם מטריקס – הסכם, שמטרתו שילוב המוצר בסל הפתרונות שתציע מטריקס ללקוחותיה. "ההסכם מהווה נדבך נוסף באסטרטגית הצמיחה של החברה. שילוב FreeForm בסל הפתרונות של מטריקס תעניק ללקוחות ערך מוסף אמיתי ופתרונות טכנולוגיים ועסקיים מתקדמים בתחום הפלט.
•    הסכם שיתוף פעולה עם חברת קומסיין – שיתוף הפעולה מאפשר ללקוחות פתרון ניהול פלט מאובטח ומאושר המאפשר חיסכון רב בנייר ובכסף ועמידה בתנאים הרגולטוריים הרלוונטים לחתימת מסמכים וארכובם.
•    השקת גרסה 6 – בימים אלו, הושקה גרסה 6 של המוצר. לשם מוסיף: "אנו מקפידים להשיק שתי גרסאות בשנה ובכך ממשיכים לספק מענה הן למגמות בתחום והן לצרכים העולים מ"השטח".

לשימושכם, תמצית החידושים המרכזיים של השנה שחלפה:

•    מודול HTML5: ערוץ הפצה בפורמט החדיש והמתפתח. FreeForm מאפשר הפקת פלט גם בפורמט זה מאותה תבנית פלט.
•    מודול נגישות: הגיעה השעה למלא חובתנו במתן שירות שווה לכל, לרבות לאלו לקויי הראייה והעיוורים. FreeForm מאפשר לייצר פורמט פלט נגיש ובכך לספק לארגון יכולת "להקריא" ללקוח את תוכן הפלט בנקודות המגע והשירות עימו.
•    PDF/A: פורמט הארכיב הסטנדרטי של תקן ה-PDF, המאפשר ארכוב של המסמכים בצורה חסכונית, יעילה ונאמנה למקור. פורמט זה מאפשר השמטה של תכנים כבדי משקל כגון תמונות, קישורים סרטונים ועוד.
•    פורמט DocX: יכולת לייצר קובץ WORD כפורמט פלט. ממומש כחלק מתהליך עסקי המחייב מעורבות של מספר גורמים בתהליך.
•     Protected PDF: פורמט מוגן סיסמה.
•    פורמטים גרפיים נפוצים נוספים: BMP, GIF, PNG, JPEG.

אורן לשם מסכם את דבריו ומבהיר כי "אנו מקבלים תגובות חמות והתלהבות רבה מצד לקוחות רבים המבינים את הערך במוצר. העובדה לכך היא שגופי ה-IT מבקשים מאתנו להגיע יחדיו ולהציג את המוצר לגופי השיווק והמכירות. אנו נמצאים בעיצומם של מספר תהליכי POC שיבשילו בהקדם למכירות והתקנות בארגונים. על אף הערפל האופף את פתיחת שנת 2013, אני צופה לחברה שנה של צמיחה והתרחבות. זאת בזכות מוצר איכותי, המספק ערך מוסף אמיתי לצד הוכחת חסכון משמעותי, עובדים מקצועיים ומסורים ושירות ללא דופי. שיתוף הפעולה עם מטריקס רק מחזק את הערכתי זו ואני בטוח כי יחדיו נעניק פתרון מתקדם וערך מוסף ללקוחותינו".

אירועים קרובים