תוכן שיווקי

לקראת אירוע | בר אינהורן, יועצת פתרונות במרכז ההדרכה HP Education בישראל

09/01/2013 15:19

שלום בר. אני שמחה לארח אותך כאן במדור לקראת הכנס של HP Converged Infrastructure. ספרי לנו קצת על עצמך.
שלום, שמי בר אינהורן ואני יועצת פתרונות הדרכה כחלק מצוות מרכז ההדרכה HP Education בישראל. הגעתי לצוות ההדרכה לפני שנתיים וחצי לאחר שעסקתי בעבר בגיוס עובדים ב-HP וב-EDS.

ספרי על הפעילות של מרכז ההדרכה HP Education בישראל.
מרכז ההדרכה HP Education בישראל פועל למעלה מ-25 שנה, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים. אנו מציעים קורסים על כל קו המוצרים של HP וכן על פתרונות נוספים של שותפים עסקיים שלנו (כגון VMware, Symantec, Citrix, MS ועוד). במרכז ההדרכה שלנו 2 כיתות מחשוב חדשניות ומאובזרות, בהם מעבירים טובי המדריכים את הקורסים שלנו, חומרי ההדרכה מתעדכנים באופן תדיר ונשענים על המומחיות והמצוינות של HP בכל רחבי העולם.  מלבד קורסים ציבוריים הנפתחים באופן שוטף, אנו מציעים ללקוחות גם קורסים תפורים על פי בקשתם, אצלנו ב-HP או בבית הלקוח וכן קורסים אונליין אותם ניתן לבצע מהמשרד ואפילו מהבית.

מהם האתגרים של הלקוחות כיום?
בימינו, כאשר עומס העבודה הוא רב, לעיתים תחום ההדרכה נוטה להדחק הצידה. תירוצים כמו "אין לי זמן", או "נלמד תוך כדי תנועה"וכד' הם שכיחים. יחד עם זאת, עובדים רבים "צמאים" לידע חדש שיפתח אותם מבחינה מקצועית ואישית. הניסיון מוכיח שכאשר לקוחות עוברים הדרכה, הם מכירים טוב יותר את המוצר, לומדים לעבוד איתו בצורה אופטימלית וכך הופכים להיות לקוחות מרוצים יותר.

זאת ועוד. הדרכה נחשבת כלי העשרה לעובד (ויש גם שרואים בה צ'ופר). מחקרים מוכיחים כי עובד שעבר הדרכות הינו עובד מקצועי יותר ומרוצה יותר! ל-HP מגגוון רחב של קורסים בני 2-5 ימים, אשר שמים דגש על העקרונות המרכזיים הנוגעים למוצר הנלמד ומורכבים מתיאוריה ותרגול HANDS ON במעבדות וירטואליות. HP מאפשרת להתאים את ההדרכות לתקופות שונות בשנה, באמצעות אפשרויות רכישה שונות אשר מתאימות לצרכי הלקוח (Care packs, חוזי שירות).

איפה הערך ללקוח?
אנו מאמינים כי פיתוח ידע הינו האמצעי היעיל ביותר לשפר את הפרודוקטיביות האישית, להתמודד בהצלחה עם שינויים ולפעול מתוך ביטחון מלא ביכולות האישיות שלך. מרכז ההדרכה HP Education הינו מרכז הדרכה 'בוטיקי' המתמקד ביחס האישי ללקוח, בקורסים בקבוצות קטנות, בחומרי הדרכה מעודכנים וחדשניים, במדריכים מקצועיים וידועים בתחומם. בקורסים רבים אנו משתמשים במעבדות וירטואליות המאפשרות תרגול מעשי של החומר הנלמד. הערך ללקוח מוכח. לפי מחקר של IDC (*) לפרויקט IT המאויש על ידי אנשים שהודרכו בצורה הנכונה יש סיכויי הצלחה שהם גדולים ב 60%

(*) Average IT project success: How successful do you want to be? #216169 January 2009 IDC

למה HP? ולמה עכשיו?
פתרונות ההדרכה של HP Education תורמים להשגת תוצאות עיסקיות טובות יותר באמצעות פרוטפוליו ההדרכות הרחב אותו אנחנו מריצים בכל רחבי העולם. הדרכות הנשענות על אלפי שעות ניסיון של הכשרות מוצלחות דומות. זאת ועוד, HP היא מקור הידע המקצועי היחיד המשלב בין יכולות טכניות ומומחיות הדרכה. לדוגמא בתחום הוירטואליזציה אנחנו מציגים בהכשרות תוכניות המשלבת כלי HP ProLiant Insight Control Suite וכלי ניהול HP BladeSystem, בנוסף להכשרות הממוקדות במוצרים, שירותים וטכנולוגיה של HP, אנחנו מציעים גם הסמכות רשמיות ובינלאומיות בתחומים נוספים. כמרכז הדרכה מוסמך של VMware (אחד משני המרכזים היחידים בארץ) אנו מציעים הסמכות בתחום ובנוסף הסמכות רשמית בתחום ITIL (ר"ת IT Infrastructure Library).

ב- HP Education תוכל לבחור את שיטת ההדרכה המתאימה במיוחד עבורך.

*         קורסים ציבוריים – קורסים הנפתחים באופן שוטף על פי תוכנית שנתית ומתקיימים במרכז ההדרכהHP   ברעננה.

–         קורסים מותאמים ללקוח – קורסים מקוסטמים ללקוח על פי דרישותיו – ניתן לקבוע את התכנים, המיקום, משך הקורס ועוד.

*         קורסים אונליין בשיטה חדשנית  RAIL  (Remotely Assisted Instructional Learning) – התחברות מרחוק לקורסים שמתרחשים Live במקום אחר בעולם, השתתפות פעילה בקורס עם ספרות מקצועית מלווה, תרגול ועבודה עם המרצה, בדיוק כמו בכיתה המסרותית עם נוחות של עבודה מהמשרד או הבית.

את כל המידע ועוד ניתן למצוא באתר ההדרכה שלנו או לפנות אלינו בטלפונים 09-7623188/3385.

תודה בר. להשתמע.

אם אתה מקבל החלטות בארגון שלך, אתה מוזמן להצטרף אלינו ליום עיון מיוחד, בו נציג את התפיסה ואת כל החידושים האחרונים בתחום.

אירועים קרובים