ארה"ב: סמסונג ביטלה השקת טאלבטים מבוססי חלונות RT

סמסונג החליטה לעצור את מכירות הטאלבט Ativ Tab מכמה סיבות, בהן ביקוש בינוני ומטה וצורך בהשקעת מאמצים לבידול מחלונות 8 ● מייק אבריי, סגן נשיא בכיר בסמסונג: "לא הצלחנו להגיע לנקודת המחיר המבוקשת"

סמסונג (Samsung) החליטה שלא להשיק בארצות הברית טאבלטים מבוססי חלונות RT, מערכת ההפעלה למחשבים מבוססי מעבדי ARM של מיקרוסופט (Microsoft). החברה עדיין לא הכריזה מה היא מתכוונת לעשות עם הטאבלטים מבוססי מעבדי קוואלקום (Qualcomm) ביתר מדינות העולם, אך לטענתה ההשקעה בהחדרה של מכשירים מבוססי חלונות RT, בשוק האמריקני לפחות, לא תצדיק את עצמה מבחינה כלכלית.

על פי מייק אבריי, סגן נשיא בכיר בסמסונג שאחראי לעסקי ה-PC והטאבלטים בארצות הברית, החברה החליטה לעצור את מכירות ה-Ativ Tab מכמה סיבות. הראשונה מביניהן היא דיווח של שותפי המכירה לפיו הביקוש בינוני ומטה. עוד אמר, כי לדעתו החברה הבינה שיהיה צורך בהשקעה רבה של מאמצים ומשאבים כדי להסביר ללקוחות מהו ההבדל בין חלונות RT לחלונות 8 (Windows 8) הרגילה, ואלו תועלות יש בכלל לסביבה הזו.

"כשביצענו כמה מבחנים ובדיקות לגבי החדר מכשיר חלונות RT לשוק, גילינו שיש עוד הרבה מאוד עבודה בחינוך השוק לגבי מה זה חלונות RT. כשחיברנו לכך את המשוב הבינוני מאוד שקיבלנו לגבי סיכויי ההצלחה, החלטנו שאולי כדאי לנו לחכות", אמר אבריי בראיון ל-Cnet.

נקודה אחרת אליה התייחס אברי היתה המחיר. לפי ההערכה של סמסונג, צפוי הבדל משמעותי בין המכשירים המבוססים על חלונות RT לאלו שמבוססים על חלונות 8, אולם המציאות טפחה על פניהם. "לא הצלחנו להגיע לנקודת המחיר המבוקשת. זה נוגע יותר לבניית המוצר ולעיגולי הפינות שהיינו צריכים לבצע כדי להגיע לנקודת המחיר הזו, וזה לא משהו שהיינו מוכנים לעשות", סיכם את דבריו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים