תוכן שיווקי

לקראת אירוע | סמדר שחף, מנהלת פעילות השותפים העסקיים ותחום המכירות לשוק ה-SMB ב-HP

24/01/2013 14:03

שלום סמדר. אני שמחה לארח אותך כאן במדור לקראת הכנס של HP Converged Infrastructure. ספרי לנו קצת על עצמך.
שלום רב. שמי סמדר שחף, כאמור, ואני מנהלת את פעילות השותפים העסקיים של HP ואת תחום המכירות לשוק ה-SMB. הצטרפתי לחברה בשנת 89 ועסקתי במגוון תפקידי ניהול מכירות. בשנים האחרונות ניהלתי את חטיבת מיקור החוץ ואת חטיבת השירותים הטכנולוגיים.

מהו מודל השותפים של HP? מי הם?
HP למעשה היתה החלוצה בפיתוח ויישום מודל שני הרבדים (2 Tier Model) והוא מיושם בהצלחה רבה מזה שנים רבות. יש לנו מס' שותפים גדולים המוגדרים כשותפי Tier 1 – דורקום, מלם-תים, מטריקס, וואן, הראל ו-CMC ברשות הפלסטינית, וכן רשת של עשרות שותפי Tier 2 העובדים בצמידות לשלושת המפיצים שלנו – סי דאטה, ויזואל וספאד ברשות הפלסטינית. כמו כן ההפצות מנהלות רשת נוספת של מאות רבות של שותפים קטנים יותר.

מהם האתגרים של השותפים שלנו כיום?
כמונו, גם השותפים שלנו מתמודדים עם המגמות החדשות בשוק. אנחנו וגם שותפינו רואים היום, אצל רב הלקוחות, כי תשתיות המחשוב מורכבות מאד, יקרות לתפעול, ופשוט איטיות מכדי להיענות לקצב הבקשות שמגיע מהיחידות העיסקיות. תקציבי ה-IT ומיטב משאבי המומחים ממוקדים בתחזוקה ובתפעול השוטף של הארגונים ואינם מסייעים די לצורך הדחוף למקסם חווית לקוח, להוביל ליעילות עסקית או אפילו לסייע לקדם תחרותיות ועוד.

ברוב האירגונים ה-IT נבנה והתפשט במהלך השנים, בכל רחבי הארגון, ומתוך אילוצים של מענה אפליקטיבי לעיתים ללא תוכנית סדורה ומתוכננת מראש. כתוצאה מכך אנחנו רואים איים יקרים של תשתיות מידע שאינם מחוברים, אינם גמישים וכמובן שאינם גם נוחים ויקרים לתפעול. השותפים שלנו מגיעים אל הלקוחות, באשר הם, ומציעים להם את הפורטפוליו של HP – ואת תפישת התשתיות האחודות – דבר, אשר מאפשר להם להכין את מרכז המחשוב שלהם לצרכים החדשים.

איך אנחנו מסייעים לשותפים שלנו ךהעביר את המסר? איך אנחנו עושים את זה יחד איתם?
בבסיס השותפות אנו חולקים עמם את הטכנולוגיות החדישות ואת הידע והנסיון העצומים שנצברו ב-HP. השותפים עוברים הדרכות מעמיקות וריענונים על בסיס קבוע ובסופם מבחני הסמכה המאפשרים להם לחלוק את הידע עם לקוחותינו המשותפים ולמכור את הערך המוסף ללקוח. אנו מעמידים לרשות השותפים כלי מכירה מגוונים ובכלל זה מעבדות היתכנות לטכנולוגיות חדשות כדוגמת מערכי האיחסון החדשים של 3PAR, אנשי PRE SALE מהארץ ומחו"ל, כלי ניתוח ייחודיים ל-HP ושירות צמוד לאחר המכירה כולל מרכז תמיכה ומחסן חלקי חילוף זמין. אנו מלווים בצמידות את השותפים בתהליכי המכירה ותומכים בהם בכל הנדרש על מנת לייצר עיסקאות ערך והמשכיות תוך שביעות רצון לקוח גבוהה.

איפה הערך ללקוח?
בזכות ערוצי ההפצה והשיווק המגוונים שלנו, הלקוחות מקבלים פתרונות כוללים מגופים שיש להם ידע, יכולת וניסיון שהינם יחודיים מסוגם, ולכן גם מתאימים במדוייק לצרכים המגוונים של הלקוחות שלנו באשר הם.

למה HP? ולמה עכשיו?
ל-HP יש טכנולוגיה מובילה – הטובה בעולם. הקונספציה של תשתיות אחודות משתלבת בצורה האופטימלית עם מחשוב הענן ונותנת פתרון מצויין לצרכי הלקוחות לא משנה מאיזה ענף הם ומה גודלם. ל-HP רשת שותפים עניפה ואיכותית ביותר וכל לקוח יימצא בקלות ובשקיפות עם מי נוח לו לעבוד ואיך. השילוב של מצויינות טכנולוגית עם מקצוענות ופריסה רחבה של רשת השותפים שלנו מביאה פתרון כולל, מהיר ואיכותי לכל צורך של לקוח באשר הוא.

תודה סמדר. להשתמע.

אם אתה מקבל החלטות בארגון שלך, אתה מוזמן להצטרף אלינו ליום עיון מיוחד, בו נציג את התפיסה ואת כל החידושים האחרונים בתחום.

אירועים קרובים