תוכן שיווקי

לקראת אירוע | סדנת 4X4 פלטינום בנושא ארכיטקטורה ומתודולוגיות מתקדמות במערכות מידע תיפתח ב-28 בפברואר

30/01/2013 13:41

פונקצית הארכיטקט במערכות מידע אחראית על מתן יכולות ארגוניות, מתודלוגיות וטכנולוגיות ליחידת מערכות המידע לצורך הספקת פתרונות מחשוב התומכים ביעדים העסקים והתפעולים של הארגון, תוך כדי שיפור יעילות והעלאת רמת שירות. בעידן הנוכחי שילוב של טכנולוגיה, מתודולוגיה וארגון יחידת מערכות המידע דורש כלים וחשיבה שונה. בסדנת 4X4 פלטינום בנושא ארכיטקטורה ומתודולוגיות מתקדמות במערכות מידע, שתיפתח ב-28 בפברואר, נציג סט נושאים העוסקים בעיצוב ארכיטקטוני של המערכות, התשתיות, מבנה יחידת המחשב וכלים לעמידה ביעדי הארגון.

מטרת הסדנה
סדנה מרתקת זו באה ללמד מתודולוגיות לעיצוב ארכיטקטורה לפתרונות המחשוב בארגון תוך כדי התייחסות למרכיבי הארכיטקטורה הלוגית ותשתיתית, בהלימה עם תוכנית העסקית והתפעולית של הארגון שילוב כלים מתקדמים לניהול גמיש של פרויקטים, ניהול חכם ורזה של יחידת המחשב. בניית כלים לבניית מפת דרכים טכנולוגית בשילוב ארכיטקטורה ארגונית.

יתרונות הסדנה
סמינר זה יאפשר לבנות שפה משותפת בין אנשי מערכות המידע ואנשי העסק, יאפשר לבנות תהליכי תכנון וניהול על מנת לתת יתרונות תפעולים ועסקים הן ליחידת מערכות המידע והן לארגון כולו. סמינר מטפל ביכולות יחידת מערכות המידע לשפר את השירות תוך כדי התייעלות פנימית ולתת פתרונות לשוק בזמן הנדרש על ידי הארגון העסקי. מתודןלגיות ושימוש נכון בכוח האדם והטכנולגיות מאפשר עמידה ביעדי הארגון.

מנחה הסדנה
צבי פרוש
, מנחה הסדנה, החל את דרכו בתעשייה בשנת 1987. הוא בוגר הקורס לייעוץ אסטרטגי של יבמ, שימש כיועץ בכיר בתחום ניהול יחידות מחשב ועסק בניהול פרויקטים, ארכיטקטורה ואסטרטגיה של טכנולוגיות המידע. פרוש מתמחה בתחומי ארגון יחידות מחשב (Governance IT), ייעוץ להנהלות ומנמ"רים בתחום בניית "מפת דרכים" אסטרטגית לנושא IT, עיצוב ארכיטקטורה ארגונית ופרויקטאלית, שלוב מתודולוגיות שיטות וכלים טכנולוגים בארגון. בעל ידע טכנולוגי עמוק בכלים לפיתוח ותפעול יחידת מערכות המידע. מייעץ לבנקים, חברות ביטוח, צה"ל, משטרה, סטארט-אפים, מפעלי תעשיה ומוסדות ממשלתיים ומלווה פרויקטים לאורך זמן.

לדברי צבי פרוש, "יחידת מערכות המידע הנה זרוע המסייעת לעסק, יחידה זו נדרשת להתאים עצמה לתפישות, מתודולוגיות ןטכנולוגיות מתקדמות על מנת לאפשר לעסק לשרוד בתנאי השוק הקיימים. כל ארגון יכול לאמץ לו דרכים על מנת לקדם את יעדיו וסדנה זו נותנת כלים לתכנון ותפעול יעיל של תחום מערכות המידע במגמה לייעל את תהליכי העסק השונים ולתמןך ביעדים על פני מצב משתנה של השוק".

קהל היעד
הסדנה מיועדת למנהלי מערכות מידע (CIO), ארכיטקטים של מערכות מידע, מנהלי פיתוח ותשתיות, מנתחי מערכות מידע, מנהלי פרויקטים, מפתחי מוצרים טכנולוגים לארגונים, CTO ובעלי תפקידים בארגון האחראים על תפעול ותכנון תהליכי עבודה.

אירועים קרובים