יאהו! תציג מודעות פרסום של גוגל באתריה

לא צפוי שינוי משמעותי בדרך בה יופיעו המודעות, אלא יוגדלו האפשרויות והגמישות בבחירתן והצגתן – כך על פי יאהו! ● מהחברה נמסר, כי "על ידי הוספת גוגל לרשימת שותפי המודעות אנחנו נוכל להרחיב את הקשת שלנו, ולספק למשתמשים שלנו מודעות משמעותיות יותר"

יאהו! (!Yahoo) וענקית החיפוש גוגל (Google) חתמו על הסכם חדש לפיו יפורסמו מודעות של ענקית בחיפוש בדפי יאהו! ובאתרים אחרים ששייכים לה. מדובר בשיתוף פעולה במרכזו הוא פרסום בתחום המובייל, תוך שימוש בשירות ה-AdMob של גוגל יחד עם פרסום מודעות AdSense של גוגל בעמודים בהם יאהו! עדיין לא מכרה מודעות משל עצמה.

על פי יאהו!, לא יחול שינוי משמעותי בדרך בה יופיעו המודעות באתרי החברה לעומת הנהוג כיום, אלא שמדובר בהגדלת מספר האפשרויות והגמישות בבחירת והצגת המודעות. הניסיון הראשון לחתום על הסכם שיתוף פעולה בין שתי החברות, שלא הבשיל, התרחש ב-2008. מאז עברה יאהו! ניסיון רכישה על ידי מיקרוסופט (Microsoft). לאחר שנדחה, ניסתה הענקית מרדמונד לחתום על הסכם פרסום מודעות דומה לזה שנחתם בימים אלה, אך לפי יאהו!, שתי החברות לא הצליחו להגיע לידי סיכום באשר לחלוקת הרווחים עבור כל מודעה שתתפרסם.

"אנחנו שמחים להודיע שחתמנו על חוזה גלובלי ולא בלעדי עם גוגל להצגת מודעות בנכסים שונים של יאהו! ובמספר באתרים שלה, על ידי שימוש בשירותי AdSense for Content ו-AdMob", הודיעה חברת התוכנה האמריקנית. "על ידי הוספת גוגל לרשימת שותפי המודעות אנחנו נוכל להרחיב את הקשת שלנו, ולספק למשתמשים שלנו מודעות משמעותיות יותר"

אירועים קרובים