יאהו! מבטלת שבעה מוצרים, בהם היישום למכשירי בלקברי

ההכרזה על הביטול, שכוללת שורה של שבעה ממוצרי החברה, נעשתה במסגרת מה שמכנים בחברה "פעילות שגרתית להערכה ובחינה של מערך המוצרים" ● זו הפעם השנייה שבה מכריזה יאהו! על ביטול גורף של שורת מוצרים מאז שנכנסה מריסה מאייר לתפקיד מנכ"ל החברה

יאהו! (!Yahoo) הכריזה על ביטול של שבעה מוצרים, בהם יישום לטלפונים חכמים מתוצרת בלקברי (Blackberry). כך, אימצה המנכ"ל מריסה מאייר מנהג של מקום העבודה הקודם שלה, גוגל (Google), במסגרתו מכריזים באחת על ביטול גורף של מוצרים ושירותים שלא זכו להצלחה.

ההכרזה על הביטול, שפורסמה בבלוג הרשמי של יאהו! ביום ו', נעשתה במסגרת מה שמכנים בחברה "פעילות שגרתית להערכה ובחינה של מערך המוצרים". ג'יי רוסיטר, סגן נשיא בכיר לפלטפורמות ביאהו!, כתב בהודעה כי "השאלה הקריטית ביותר שיש לשאול היא האם המוצר עדיין מציע כיום חוויה ראויה, המאפשרת להפוך את השימוש בו להרגל יומי של כולם".

זו הפעם השנייה שבה מכריזה יאהו! על ביטול גורף של שורת מוצרים מאז שנכנסה מאייר לתפקידה, בחודש יולי האחרון. בוועידת המשקיעים שערכה החברה בחודש שעבר, ציינה מאייר, כי בכוונת יאהו! לצמצם את מספרם של היישומים הסלולריים הנפרדים, שעומד כיום על 60 עד 75, ולהסתפק ב-12 עד 15 יישומים נפרדים בלבד, מה שיקל על הניהול.

המוצרים שהתמיכה בהם תיפסק כוללים את היישום למכשירי בלקברי (החל מאחד באפריל הוא לא יוצע עוד להורדה ולא ייתמך); Yahoo Clues; הכלי Yahoo Avatars, שמאפשר ליצור דמויות שייצגו את המשתמשים בשירותים שונים, דוגמת צ'ט; Yahoo App Search ו-Yahoo Sports IQ, האתר Yahoo Message Boards וממשק Yahoo Updates API.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים